Registrieren | Suche | Anmelden |
Musik? | ||
1 2 | ||
knorrli am 03.07.2007
Musik? Habt Ihr Bands organiersiert für am Abend nach der Kirchlichen Hochzeit? | ||
| ||
Sibylle am 03.07.2007
Re: Musik? hallo, mir mache ömu das mit dir cd, mir wette kei so mega tüüri band! | ||
knorrli am 03.07.2007
Re: Musik? ja denke au das langet | ||
Dodali am 04.07.2007
Re: Musik? Mer händ üs au für d'Sparvariante "Musig ab CD" entschiede | ||
Ziebeli am 04.07.2007
Re: Musik? Sali mitenand | ||
Manon am 05.07.2007
Re: Musik? Mir hän zerst auch nur alles mit cd mache welle. aber unseri trauzüge hän uns den überzügt, dass es mehr stimmig mit live musik git. mir hän denn musik für unsiri trauzeremonie gsuecht und sind uf es duo gstosse. kari & brendan mache wunderschöne kirche aber auch partymusik, viel in englisch aber von alt bis hüt. mir sin so begeisteret gsi, dass mir si grad auch fürs fest buecht hän. | ||
Ela81 am 06.07.2007
Re: Musik? jo du, mer händ aso au sound us de alag.. mer brenned & laded lieder uf laptop, schlüssed de ad stereoalag a et voila... han z'erst au dänkt band oder dj, isch mer aber def. ztür und binere band bisch dänn au beschränkt vom sound, will mer gfallts halt amigs eifach im original als wenn d'gabi & de karl chömet cho singe usserdem händ mer ächli multi-kulti sound und das bringsch halt nur vo de CD etc. | ||
alleyesonme am 10.07.2007
Re: Musik? Wir sind auch noch auf der Suche nach guter Musik. DJ wäre auch nicht schlecht, aber ich habe das Gefühl, eine gute Musik bringt bessere Stimmung. | ||
knorrli am 24.07.2007
Re: Musik? da kann ich dir auch nicht weiter helfen | ||
Smiley2 am 27.07.2007
Re: Musik? Wir haben Nadja Acquaroli engagiert und sind überglücklich darüber. Am Abend ist es live/ab MP3 50/50%. Könnte genau das sein was ihr sucht! Hörproben und Infos: www.acquaroli.net . Gruss Claudia | ||
1 2 |