Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Namensanstecker
Namensanstecker
 1 2
Jsnoa  am 16.07.2010

Namensanstecker

Huhu liebe Brütlis :)

Brauche eure Hilfe bezüglich unseren Namensansteckern...

Mein Schatz und ich sind mit unseren Namensansteckern nicht schlüssig... Er möchte gerne einen Schmetterling drauf ich lieber herzen... Die Farben Rot weiss sind wir uns einig...

Habe nun ein paar Prototypen gemacht. Mich würde interessieren welcher Anstecker euch am Besten gefällt... Befestigen tun wir die Anstecker dann mit Magneten, die halten super!

ich danke für eure Tipps :)

liebe Grüsse Jsnoa



Lula  am 16.07.2010

Re: Namensanstecker

Liebe Jsnoa

I würdi dr erscht oder dr zwöit Astecker obe links näh... Finge grössi vom Name ideal. Chöit ja für dManne zWisse u für dFroue zRote Täfeli näh... Ansonste würdis glich mache, aso mit dr Dekor.

Chöit ja statt di wiisi Tube ä Schmätterling mit am Härz kombiniere u de si dini Härz druf u dim Schatz sini Schmätterlinge, finge di nämli no schön, hei so öbis fiins asech...

Liebs Grüessli
Lula



Tropicana  am 16.07.2010

Re: Namensanstecker

Hallo Jsnoa,

Mer gfallt dä Astecker obe links au sehr guet. Die Idee vo de Lula, statt de Tube än Schmätterling znäh find i au no super, de hättid ehr beides, sHärz ond de Schmätterling. Es gfallt mer aber au so sehr guet. Das unde rächts gfallt mer au guet, det hättsch notürli scho beides, sHärz ond de Schmätterling, in Kombination.

Liebs Grüessli, Tropicana



sheilyn  am 16.07.2010

Re: Namensanstecker

wörd au eis vo de 1. 2 näh, wie die lady's vormer scho gseid hend.
schlossändlech send die am praktischte för t gäscht! jo ned ZU gross mache!

aber schön wäred 1 ond 2 :)


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.



nikita

nicht registriert

am 17.07.2010

Re: Namensanstecker

mir gfallt tube mit em herzli guet. d idee mit em schmetterling findi super. schön, dass es selber machsch!

en liebe gruess nikita

euise grossi Tag isch am 31. Juli 2010



cosmologia  am 17.07.2010

Re: Namensanstecker

Mir gfallt unde rechts am beschte. Erschtens ischs relativ chli, zweitens schlicht und elegant. Zuesätzlich häts dKombination vo dir und dim Schatz womit beidne dient wäred. Vil Erfolg bim Baschtle!

##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##



Palchen  am 17.07.2010

Re: Namensanstecker

Mir gefällt auch das unten rechts am besten, aber auch das erste mit der Taube




Blumenfee  am 17.07.2010

Re: Namensanstecker

So um di no chli me z'verwirre mir gfallt dä dritt links am beschte, da hät ja nu ä Schmätterling platz oder?



Hesch du nid mal ä link fo dire Sängere ineta, leider isch dä Bitrag glöscht worde, würdisch mr de Link bitte nomal per PN schicke MERCI!!



Carmile  am 17.07.2010

Re: Namensanstecker

und no min senf däzue

mer gfallet die zwo rechts am beste? warum? wills sozägä drü farbig sind, wiss, rot und de draht. zudem sinds versch. materialie, das wirkt meh, hät au me 3D-effekt drin.

du armi, jetzt weisch gar nümm wiiter :-)

hend ihr denn sus i eurem konzept au draht drin? und sus? was für symbol? herz? tube?



happyday  am 17.07.2010

Re: Namensanstecker

wow da isch aber öpper sehr kreativ gsih - komplimänt.

mer gfallt ganz klar dä obe rächts am beschte. us de gliiche gründ wie d`carmile schriibt: isch so lebändig und will ich nid so de härzli typ bih, findi de schmätterling bsunders glunge!

findes aber au wichtig, dass de schmätterling sich bim rote fade denn wider irgendwo würd finde loh und nid nur uf de namenstäfeli.

wünsche schoh mal vill vergnüge bim baschtle!



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.