Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit
Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit
 1 2 3
SwissMiss  am 25.06.2008

Re: Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit

Mir hän no kei ahnig was mer alles uf d'Iiladig dien. Es sin rächt viil Infos wo dri miesse u nd das alles uf 2 Sproche.

Mir drucke d'kärtli in Ängland die mache dört irgendwie die schönere Sache. Wahrschiins kunnt denn eifach no es normals Blatt dri mit allne Zuesatzinfos (Hotel, Afahrt, etc.) oder mir dien e Hiiwiis uf d'Homepage dri wo me alles ka abelade.

@ SchniSchna: Dir hän scho d'Fotografin? Wow. ich ha mol ummegluegt aber die wo mer gfalle sin sautür und bi de andere gfallt mer dr Stil nid wirklich


Wir heiraten am 27.06.09



SchniSchna  am 25.06.2008

Re: Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit

@SwissMiss Jo, mer hend sie scho, wäg mer dete es Paarshooting för eus gmacht hend (wo mer au chönd grad för d Chärtli bruuche) ond sie eus met erer Art eifach öberzügt hed ond s Vertroue esch mer halt sehr wechtig wenns om Fötelis god. Drom, wieso wiiter luege ond öberlegge, wenn scho met öperem zämegschaffet hesch ;o) bi froh, hemmer das so chönne löse, wäg das fendi no es schwerigs Thema zom die rechtig Person zgfende.




Mer freuid eus rüüdig of de 12. Juni 2009



Kaz  am 25.06.2008

Re: Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit

Ja ich han au dänkt mer chönted es Blatt mache womer no derzue legged... Wobie sonen art Postcharte währ au no cool zom Biilägge. Glich no öppis drockts und ich glaube das chammer sälber gstallte und drocke loh... mol luege. Mer händ ond mached ebe kei Hompage. Min Verlobt stoht ned so ufs Internett. Vo dämm her, müend ebe cheibe vell infos dri, und sChärtli sälber möcht ich ned öberlade...

Fotograf, wösse mer wer mer wänd, aber händ nonig nachegfroget. Gange aber dämm gli mol noche, well ich glich au no Föteli möcht gseh vo em. Er esch drom dä Schwoger vo minere Schwö.

@swissmiss
Mini Zuekönftig Schwögeri het au en Engländer ghürate. Und dChele esch ganz toll gsi, au en teil 2 Sprachig. Dä Pfarrer het zwar kei Englisch chönne aber min Verlobt het do no idä Chele gschaffet und het eifach met em dä Gottesdienst gstallted und dä Englischi teil öberno. Ganz lässig gsi!

Wir Heiraten am 09.05.09



Manuela24

nicht registriert

am 26.06.2008

Re: Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit

Hoi zämme

Mir werdet d'Kärtli erst im Januar oder Februar verschicke. Ihr machet das anschienend alli früehner. Aber bi üs wüssets eh scho die meiste und drum wirds hoffentlich lange. Mir müend zum Glück keis Ilageblatt oder so mache, mir gebet üsi Homepage ah und det schriebet mer alles wichtigi druf.

Mir händ dä Fotograf übrigens au scho. Also eigentlich sinds zwei. Die fötelet hobbymässig und trotzdem ganz professionell. Mir händs an dä Hochziet vo mim zuekünftige Schwager erlebt und sind begeisteret gsi. Was mir ebe no wichtig isch, dass dä Fotograf nöd mega uffallt. D.h. dass mer eher meint, dass er zu dä Hochzietsgsellschaft ghört und eifach fötelet. Und nöd so en gstellte Typ. Und das Pärli wirkt so, wie wenns Kollege vo üs wäret.

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09 :-)



mindli84  am 13.07.2008

Re: Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit

Hallöchen!
Ech ben au neu debi do idem Forum.
Min Schatz ond ech hürotet am 16. Mai 09. Mer händ bes jetz d'Chile mit Aperos, s'Restaurant ond d'Fotografin buechtet. Bi eus esches d'Schwöschter vode Kollegin wo'n'ech au scho set vellne Johr könne, das fend ech ebe au no guet, es esch eifach so en vertrautheit do.

Es esch scho en ufregendi Ziit womer erläbt. Ond es duet guet vo anderne "Glichgsinnte" z'läse was so lauft ond no of eim zue chonnt.

Lg Mindli84



susanna  am 15.08.2008

Re: Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit

Hallo zäme

Wir heiraten ja auch erst in einem Jahr ;) Wir haben bisher die Kapelle und das Restaurant reserviert. Wir haben in unserer Gemeinde leider erst ab Herbst einen neuen Gemeindeleiter (Kath. Kirche) und einen neuen Pfarrer. Wir haben also keine Ahnung wie der Pfarrer sein wird und es wurmt mich schon ein wenig, denn es muss ja schon die Chemie stimmen. Hat jemand von euch noch einen Tipp für einen kath. Pfarrer im Kanton Zug (nicht gerade der Älteste )

@alle

Ich hätte eine ganz kleine Bitte an euch Mädels Wäre es möglich die Texte in normalem Deutsch zu schreiben, denn es ist ziemlich anstrengend das Schwiizerdüütsch zu lesen, da jede es wieder anders schreibt. Es wird einfach schwierig die Texte fliessend zu lesen, vielen lieben Dank.

Liebe Grüsse,
Susanna





Wir heiraten am 05.05.2009



Kaz  am 15.08.2008

Re: Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit

Hallo Susanna

Ich habe leider kein Tip für einen Pfarrer (bin nicht aus der Region) aber mein Traum Datum fürs Zivile ist auch der 05.05.09

Liebs Grüssli
Kaz

Wir Heiraten am 09.05.09



susanna  am 15.08.2008

Re: Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit

Hallo Kaz

vor lauter Schnapszahlen, habe ich ein Wirrwarr bekommen

Wir heiraten am 5. September 2009 und nicht im Mai...... Zivil haben wir schon länger her am 7.3.1997 geheiratet und dieses Mal habe ich die Zahlen richtig geschrieben ;) , das ist kein Witz. Mein Mann hat ganz romantisch nochmals um meine Hand angehalten und so heiraten wir nun auch noch kirchlich......



Liebe Grüsse,
Susanna





Wir heiraten am 05.09.2009



Kaz  am 15.08.2008

Re: Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit

Hallo Susanna
Wow, das ist Romantisch!! Habt ihr schon Kinder??
Zahlenchaos... Aber die Zahlen haben wir trozdem Gemeinsahm 05.09.09 09.05.09 einfach eine andere Reihenvolge

Grüessli Kaz

Wir Heiraten am 09.05.09



susanna  am 16.08.2008

Re: Noch 1 Jahr bis zur Hochzeit

Hallo Kaz

Ja, 3 Kiddies. Die Jungs sind 14 und 11 und unsere Tochter 9 Jahre alt ;) Sie wird Blumenmädchen, unser Mittlerer der Ringträger und der Älteste nimmt die Dokumente. So zumindest ist vorerst die Vorstellung.



Liebe Grüsse,
Susanna





Wir heiraten am 05.09.2009



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.