Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Pfarrer
Pfarrer
 1
nana  am 05.02.2009

Pfarrer

Hallo zusammen

Ich stehe vor einem Problem bei dem ihr mir vielleicht weiterhelfen könnt.
Wie habt ihr den Pfarrer ausgesucht? Habt ihr einfach den Pfarrer genommen der in dieser Kirche arbeitet in der ihr heiraten werdet?
Kennt jemand einen guten ref. Pfarrer im Umkreis Olten?

Liebe Grüsse
Nana



fraztaz  am 05.02.2009

Re: Pfarrer

tschou nana

z'oltä chani dir leider nid wiiter hälfä. i cha dir nur sägä wie mir das gmacht hei:

mir hei zerscht d'chirchä usgläsä (hei am sunnti s'paar chirchänä aaglueget) u die de reserviert. bi därä chirchä wo mir hüratä isch kein pfarrer däbii. dä hei mir säuber müesä suechä.
näer hei mir üs chlei umäglosät bi fründä u verwantä wos ä guetä pfarrer het u sii am sunnti id chirchä. mir hei glück ka u ziemli schnäu en super pfarrer grundä. mir hei de eifach nach dä predigt gfroget, ob er üs würd inärä anderä chirchä trouä u er hät uu freud ka u sofort zue xeit.

i glaube da muesch eifach mau go luegä. i findä s'isch no wichtig, das er euch o bednä sympatisch isch.

Am 05.09.09 isch es sowiet!



aschera  am 05.02.2009

Re: Pfarrer

hallo nana

heiratest du ref. oder kat.??
in olten oder in der umgebung?
solltet ihr ref. heiraten könnte ich dir einen sehr netten und offenen pfarrer empfehlen.

lg aschera

mir hürate kirchlich am 15. august 2009



nana  am 05.02.2009

Re: Pfarrer

Danke för die Antworte.

@ Aschera : mer hürote reformiert und i der Omgäbig vo Olte, net zOlte sälber.

Grüessli



Inessa

nicht registriert

am 06.02.2009

Re: Pfarrer

Wir gehen eigtl. nie in die kirche, dann sind wir in unserer Gemeinde mal in den gottesdienst gegangen und fanden dass uns der pfarrer passt und sympathisch ist und nach dem gottesdienst haben wir ihn gleich gefragt ob er uns trauen könnte. also einfach mal gottesdienst anschauen, ihr merkt dann schon ob er euch passt. grüssli, ines


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



aschera  am 06.02.2009

Re: Pfarrer

hoi nana

ig chönt dir der ref. pfarrer michael schoger är isch vo obergösge- lostorf empfähle är isch sehr offe und nätt.

i welere chile hüratet de dir?

lg aschera

mir hürate kirchlich am 15. august 2009



nana  am 06.02.2009

Re: Pfarrer

I der Chele zDullike. öber ehn ha eg ebe ou scho vöu guets, mälde mi gloub mou bi nem.

Danke vöu mou



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.