Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Pfarrer gesucht
Pfarrer gesucht
 1 2
grinsebacke79

nicht registriert

am 22.04.2013

Re: Pfarrer gesucht

Hallo

wir suchen auch noch einen tollen kath. Pfarrer oder Diakon.
Leider sind die in der Kirche wo wir heiraten wollen ausgebucht und vor allem für die Ortsansässigen Brautpaare zu haben..

Was nun? Ich dachte immer wenn man die Kirche reserviert ist der Pfarrer dabei.. nix is..

Wir heiraten in Cham.

Grüsse



elea  am 22.04.2013

Re: Pfarrer gesucht

hallo grinsebacke, du chasch eigentli jede beliebig pfarrer us de schwiz ne! suech doch mol em nochbersdorf ob er eine fendet! ond chele ond pfarrer send eigentli beliebig "mix bar" paar wend inere bestemmte chele hürote aber met emne andere pfarrer. ond anderi wend e bestemmte pfarrer ha aber ned i sinere "stamm-chelle"!
aber wii gseit, er send frei ond chönet jede pfarrer ne woner wend (vorusgsehtz er wet natürli!)
wösset ehr de scho wo ehr wend hürote?



grinsebacke79

nicht registriert

am 22.04.2013

Re: Pfarrer gesucht

hallo elea

danke für die schnelle antwort. mir hüratet in Cham, die kirche isch reserviert.
aber ich kenn ebbe kei pfarrer oder so in de gegend.. ich chum ursprünglich us dütschland.
und bin au nümm in de chile. aber min schatz. und er wünscht sich das mir au in chile hürotet..
vor allem für sine eltern.. und ja die location in ner chile isch schon schöö.. ;-)

sött halt en junge oder jung gebliebene pfarrer oder diakon si..



elea  am 22.04.2013

Re: Pfarrer gesucht

en coole pfarer zfende esch schwerig! mer esch au wechtig gsi dass er jong ond offe esch! ha ned esone alte sack wele wo e stuure grend het! i has de eso gmacht: i ha vellne lüt (Familie ond kolege) verzellt dasi en pfarrer sueche ond ha vell tipps becho of dem weg! onderanderem het mini schwi-mu en super pfarre kennt (vom schaffe her) wo nor öpe 3johr älter as mer send. ond mer hend eus super verstande! i wörds au emol eso probiere! eifach mol chli omefroge bi dine frönde oder im büro oder bide familie!!!



grinsebacke79

nicht registriert

am 22.04.2013

Re: Pfarrer gesucht

Danke für die tips.. das hend mir au so gmacht.. und warte jetzt uf en termin.. :D
hoff das klappt.
dume drucke.. zum glück hend mir no 5 monet zit.. ;-)



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.