Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Reformiert heiraten
Reformiert heiraten
 1
pluto2008  am 28.07.2009

Reformiert heiraten

Hoi zäme

Villiecht chönnt ihr mer helfe, ech wörd gärn wösse ob ihr rechts oder links vom Vater in Chile laufet? Han da drum verschiednigs ghört ond anschienend chonnt das uf de Religion druf an.

Grüessli



Piglet  am 28.07.2009

Re: Reformiert heiraten

Be dr reformierte göutet d'Frou scho nachem Standesamt als verhürotet ond esch drom emmer rächts vom Ma. Auso bem id Chele ineloufe bem hocke ond bem useloufe.
Be de katholische göutet d'Frou no aus unverhürotet bem ineloufe ond esch drom links vom Ma. Hocket ou links ond bem useloufe esch si denn verhürotet ond drom rächts.
Hoffe das stemmt jetzt so...
Aber eigentli esches jo ned sooo wechtig wöus äuä söscht eh niemer weiss



souris  am 28.07.2009

Re: Reformiert heiraten

Euse Pfarrer (reformiert) hets eus genau gliich erchlärt, wie d'Piglet (also d'Frau bi de reformierte immer rächts).



maju  am 28.07.2009

Re: Reformiert heiraten

ouso i gloub uf das chunnts nid drufa................ i bi immer links gsi, ha mir aber o nie öpis überleit. u o ir kirche isches bi üs naheligend gsi das i links hocke, da mir schreg si ghocket, u mi Maa süsch hät usgseh wie ä Felse vor mir ihihihihihi



Inessa

nicht registriert

am 28.07.2009

Re: Reformiert heiraten


Das ist sowas von schnurz, gerade bei uns Evangelen Also mein Pfarrer hat da nix erwähnt und uns brav getraut


*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



Inessa

nicht registriert

am 28.07.2009

Re: Reformiert heiraten

achja, ich war links


*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



pluto2008  am 28.07.2009

Re: Reformiert heiraten

Ech han au dänkt dass macht nüt ond han links welle innelaufe bes mer öppe gseid het dass chan mer ned...aber demfall mache ech das au eso wie ech das möchti!



Inessa

nicht registriert

am 28.07.2009

Re: Reformiert heiraten

genau pluto! das macht man nicht, das darf man nicht, das soll man nicht - da werd ich trotzig

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.