Registrieren | Suche | Anmelden |
Reformiert heiraten | ||
1 | ||
pluto2008 am 28.07.2009
Reformiert heiraten Hoi zäme | ||
| ||
Piglet am 28.07.2009
Re: Reformiert heiraten Be dr reformierte göutet d'Frou scho nachem Standesamt als verhürotet ond esch drom emmer rächts vom Ma. Auso bem id Chele ineloufe bem hocke ond bem useloufe. | ||
souris am 28.07.2009
Re: Reformiert heiraten Euse Pfarrer (reformiert) hets eus genau gliich erchlärt, wie d'Piglet (also d'Frau bi de reformierte immer rächts). | ||
maju am 28.07.2009
Re: Reformiert heiraten ouso i gloub uf das chunnts nid drufa................ i bi immer links gsi, ha mir aber o nie öpis überleit. u o ir kirche isches bi üs naheligend gsi das i links hocke, da mir schreg si ghocket, u mi Maa süsch hät usgseh wie ä Felse vor mir ihihihihihi | ||
Inessa nicht registriert am 28.07.2009Re: Reformiert heiraten
*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) * | ||
Inessa nicht registriert am 28.07.2009Re: Reformiert heiraten achja, ich war links *Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) * | ||
pluto2008 am 28.07.2009
Re: Reformiert heiraten Ech han au dänkt dass macht nüt ond han links welle innelaufe bes mer öppe gseid het dass chan mer ned...aber demfall mache ech das au eso wie ech das möchti! | ||
Inessa nicht registriert am 28.07.2009Re: Reformiert heiraten genau pluto! das macht man nicht, das darf man nicht, das soll man nicht - da werd ich trotzig *Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) * | ||
1 |