Registrieren | Suche | Anmelden |
schönes Hochzeitsgedicht gesucht! | ||
1 2 | ||
mausi_90 am 13.05.2013
Re: schönes Hochzeitsgedicht gesucht! Canoa: i han e schneewiesses Chleid :D :D <3 bi eini vo däne wenige Fraue wo das chan träge unds vom Huutton her passt ....créme isch mir gaar ned gstande! jaa duu seisches da isch wuunderschön <3 mir hürotet ebe "nur" Zivil imne Schloss mit ahschlüssendem Apéro und Fäscht. Aber au mit iizug etc. ähnlich wie ide Chilä ;) Merci vielmol für dini Hilf. Wenn hürotet denn ihr? | ||
| ||
Canoa am 13.05.2013
Re: schönes Hochzeitsgedicht gesucht! Sehr gärn gscheh, höufe gärn weni cha... | ||
mausi_90 am 13.05.2013
Re: schönes Hochzeitsgedicht gesucht! Canoa: ja es chunt ebe au uf de Huutunterton drufaa welles Chleid das passt vom Ton her oder ned ;) het au nie denkt dasi e schneewiesses Chlied wird ha aber ez hani Freud ;) aah ok denn gahts bi eu jo nochli bis zum groosse Fäscht ;) mir hürotet am 22.6 ;) scho? wiso chame mir kei PN schicke? muess ich öpis bide iistellige ändere? | ||
Canoa am 13.05.2013
Re: schönes Hochzeitsgedicht gesucht! Das goht jo nöme lang! =) Zuletzt bearbeitet am 13.05.13 17:33 | ||
mausi_90 am 13.05.2013
Re: schönes Hochzeitsgedicht gesucht! Canoa: jaaa chas chum erwarte :D :D nei dunkel bini ned, scho hell aber s git na helleri als ich :D hihi schwierig zum säge! han aber son rötliche Huutunterton drum chan ich es schneewiesses Chleid guet träge macht mi gaar ned bleich! han mittel bis dunkelbruuni Haare und blaui Auge ;) gang ez au paarmol is Solarium dasi nachli bruun wird ;) gseht denn halt na schöner uus! leider wett ja bi üs d Sunne ned recht choo :( hoff s Wetter bessered uf de Juni mol entli.. jeeh danke ez sötts funktioniere mitem nochrichte schicke :D | ||
kleinefeder am 13.05.2013
Re: schönes Hochzeitsgedicht gesucht! Das hier ist momentan mein Lieblingsgedicht zum Thema Liebe :D | ||
1 2 |