Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Schlechtwetter Varianten für den Apero
Schlechtwetter Varianten für den Apero
 1
pluto2008  am 23.08.2008

Schlechtwetter Varianten für den Apero

Habt ihr alle eine Schlechtwetter Variante für den Apero??? Ich habe mehrere schöne Kapellen gesehen, wo man draussen auch den Apero haben könnte, aber falls es regnet, wäre nichts in der Nähe.

Danke für den Feedback.



surri  am 23.08.2008

Re: Schlechtwetter Varianten für den Apero

Sali Pluto

Mir hürote im freie und dorum hämmer au e schlechtwetterfariante muesse berücksichtige, Mir stelle im Notfall es Zelt für s' Apero und eis für Trauig. Aber a dem Daag cha jo nur d' Sunne schiene und zwar mit mir um d' Wett. Es isch zwar nit ganz billig aber es isch mir sunscht nüt anders igfalle. Unser Caterer luegt wäge allem.

Wie wärs mit em Chirchegmeind Huus?, dass isch jo meischtens i dr Nöchi vo dr kappelle oder Chirche!

schöns Öbeli
surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09



pluto2008  am 23.08.2008

Re: Schlechtwetter Varianten für den Apero

Da es mitts im Feld esch, esch leider ned vell in de Nöchi. Han mer das au scho überleid wegem ene Zelt...dörfi fröge was ihr för en Zelt zahled?

Schöne Obig



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.