Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Schmetterlinge als roter Faden ...
Schmetterlinge als roter Faden ...
 1 2
Mausimaus

nicht registriert

am 12.06.2010

Re: Schmetterlinge als roter Faden ...

Hoi Hase1981,

Hey super, nomol e Schmetterlingsbrut ! Bi Projectwedding chummi denn vilicht mol uf di zue - im Moment bini döte aber nit registriert.

Also no weg de Stanzer... ha min bi opitec bstellt.
http://ch.opitec.com/opitec-web/pages/searchResult.jsf hoffe der link funktioniert. Also ha de XXL Stanzer für 17.50 Franke gnoh. I finde d Form no schön - ok gell, d Gschmäcker sind verschiede. Und finde, vo de Grössi här, würs grad für ne Namenstäfeli lange. Und bi dem Abieter findsch vilicht sogar no meh Dekosache

Hoffe me dörf überhaupt sonen Link istelle??? Will jo kei Werbig mache. Isch nur als Hilf denkt für anderi Mitbrütlis .

Hoffe s hilft der bitz.


Muss no bitz Geduld ha...



Mausimaus

nicht registriert

am 12.06.2010

Re: Schmetterlinge als roter Faden ...

Nei ha grad gmerkt de link tuet glaubs nit. Also gisch bi opitec.ch eifach "Motivlocher Schmetterling" ih. Findsch es scho.

Muss no bitz Geduld ha...



chloro  am 12.06.2010

Re: Schmetterlinge als roter Faden ...

@mausimaus

Im Coop Bau und Hobby

hier unsere Tischdeko mit einem Schmetterling, leider etwas zu dunkel das Foto, aber man siehts glaube ich trotzdem



Mausimaus

nicht registriert

am 12.06.2010

Re: Schmetterlinge als roter Faden ...

wow Chloro! So herzig! Und füllsch das Chörbli no mit öppisem? *gwundrigbin* Und s Chörbli isch selber gmacht - oder het's die au grad so geh?
Jupiduuu, ha grad mol fängs bitz Papier poschtet - dass wenn's mi mol chli packt, fangi au bitz ah erschti Ideeä umzsetze.


Muss no bitz Geduld ha...



chloro  am 12.06.2010

Re: Schmetterlinge als roter Faden ...

Die Chörbli hani sälber gmacht ud Filz usgschnitte när vo Hand mit schwarzem Stärnlifade gnäit.Isch e Büetz gsi, vorauem s usschnide wel der Filz doch nid ganz dünn isch, aber iz bini mega häppy. Dört chöme no di wisse Organzasäckli dri wo d M&M's (grüen-wiss mit üsne Näme und üsem Datum) beinhaltet. När isch das Tischchärtli und Gastgschänk i einem.



andi  am 07.02.2011

Re: Schmetterlinge als roter Faden ...

Hallo Chloro

Bi nüü im Forum... und grad chle am Idee sammlä für Tischchärtli und Gästegschänkli. Dis Chörbli gfallt mier mega super, aber ich glaub ich hätti z'wenig Geduld zum diä sälber machä. Aber d'Idee findi eifach toll, vorallem au no mit dä M&M's. Ha mier tatsächlich au scho mal überleid gha öppis mit M&M's z'machä, wil mier diä beid soooo gärn händ Hesch du ächt äs Foti mit dä M&M's dinä und han ich das richtig verstandä... du hesch uf dä M&M's üches Datum und Namä druffä gha? Wiä hesch du dän das fertig bracht?

Dankä für dini Hilf.



chloro  am 13.09.2011

Re: Schmetterlinge als roter Faden ...

Huhu Andi
Ha dini Antwort denn nid gse, sorry. We imemrno interessiert bisch chascmer es mail schribe chloro@mail.com
tschüss



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.