Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Swarovski Elements
Swarovski Elements
 1 2 3
Bow  am 10.01.2013

Re: Swarovski Elements

Hei Schmetterling si das jetzt so Rhinestone Buttons? Das isch denn e geili Idee de Bluemestruus ufpeppe mit dene. Man, do bechunnt me immer mehr Idee, dir triebet mi no i Ruin

Wieviel Bridesmaids hesch denn du? Und was mache die genau?



schmetterling84  am 10.01.2013

Re: Swarovski Elements

Hallo Bow

Also, da mit de buttons im Struss ha ig vo dr Nici... ig ha mir eifach e grossi fleur de Lys gchauft und die welle dri mache, aber mit mehrer für BM gsehts soo toll us..

Also ig ha 5 ursprünglich isch das so entstande, dass jo mi schwöschter Tz isch, aber mi schatz au nur schwöschtere het und mir denn gseit ha ig ha denn eifach quasi 2 TZ. Aber im zivile goht das eh nid, jo und ig ha nomol e schwöschter und mini besti Fründin halt, will i das so schön find wenn mini wichtigste Fraue bi mir si :-) Jo und denn ischs halt so gsi, dass mi schatz gseit het er well sini Kolleg au as männlichi BM (weiss dr name nüm drfür) und will er euse Tätschi au will zum "vorne stoh" nimm i die Frau au no, si isch ebe drbi gsi gohs Kleid ussueche.. jo also eigentlich gohts mir meh um d Symbolik, dass mini Fraue mi begleite.. a dem Dag wird sicher mi tz-Schwöschter und die ander zwoi BM mir helfe mi paradmache, und mi besti fründin chunnt eh mit zum coiffeur.. die anderi schwöster und mi schwögerin chömme denk erst direkt ad Trauuig wobi mi schwöster no chli organisatorisch muess mithelfe...
Und wichtig, si miesse alli in Lila cho und ig chauf ihne d Kleider.. abe rnur wills mi farbwunsch isch, die meiste zahle eifach d Strüssli... ig finds halt mega schön au bim izug! das git es riese izug...



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.