Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Tanzkurs
Tanzkurs
 1 2 3 4 5
cuenca  am 04.02.2010

Re: Tanzkurs

So, liebe Bräute, ich wollte Euch mal fragen, wies mit euren Tanzkünsten aussieht... Seid ihr fleissig am üben?

Viele Grüsse

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



speedy  am 04.02.2010

Re: Tanzkurs

Nun ja, wir haben zwar extra eine CD mit Tanzmusik gekauft, aber effektiv geübt haben wir bisher ungefähr 5 Minuten zu Hause...
Wir haben noch 3 Abende des Easy 1 vor uns. Wenn wir den Easy 2 noch anhängen, haben wir genau bis zum Sonntag vor unserer Hochzeit Tanzkurs. Sind uns aber noch nicht sicher, ob wir diese fast 400 Franken wirklich noch ausgeben wollen. Ins Budget passen sie eigentlich nicht mehr, aber der Gedanke, bis zur Hochzeit wirklich wöchentlich zu tanzen, ist schon verlockend...



chichi  am 04.02.2010

Re: Tanzkurs

naja, bi üs isch es au nonig so ganz "dirty dancing"-mässig...
mir sind am letschte samschtig s erscht mal ime hochziitstanzkurs gsi. isch total witzig und die 2 stund sind uh schnäll verbi gsi. min liebschte isch ja nid grad en superbegabte tänzer... jetzt gömmer nächscht samschtig namal und dänn müemer glaub würkli dihei no chli üebe... für en zweite kurs langts wahrschinli nümm, will ich jetzt dänn no 3 wuche im usland bi. janu, irgendöppis bringed mir dänn scho ane...

<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3



cuenca  am 04.02.2010

Re: Tanzkurs

Mir händ gseit, dass mir jewils im Februar am Samschtig abig gönd go üebe.. aber de samschtig gaths scho mal nid...

ja, aber am 13.2. gönd mir denn uf walliselle und lueged, dass mir oisi füss und hüft chli beweged... mal luege wie das det isch... de "Tanzmix" tönt uf alli fäll scho mal guet...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



gab1510  am 04.02.2010

Re: Tanzkurs

hmm, ich han min schatz nonig mal chönne überzüüge inen tanzkurs z gah...:-( aber mer händ zum glück nochli ziit. hanem grad gester gseit das ich uu gern würd än traditionelle hochziitstanz mache mit ärä witzige step iilag vo mir:-) hoff ich chanen no überzüüge:-)



silver83  am 04.02.2010

Re: Tanzkurs

mier gön in der migrosclubschuel in en wucheend hz tanzkurs für 60.- pro nasä sinds den 2x2 lektionä.

mol luegä, wenn mier finden mier bruchen no meh, den gön mier nomol in einä, suscht isch hald chli tanzä im usgang agseid...

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



chichi  am 04.02.2010

Re: Tanzkurs

@silver:
i genau so eme migrosclubschuel-kurs simmer im moment au, d.h. eimal simmer scho gsi und am nächste samschtig nomal. und dänn müemer wie gseit, dihei glaub no chli üebe...
ihr sind aber nid per zuefall au jetzt z züri-oerlikon dra?

<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3



silver83  am 04.02.2010

Re: Tanzkurs

hoi chichi
nei mier wohnen in der südostschwiiz und gön den in clubschuel zchur. aber mier gön erst endi Feb. gad samstig und sunntig, hen efeng der teilnehmeruswiis übercho und drächnig.

isch er guet gsi bis etz?


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



chichi  am 06.02.2010

Re: Tanzkurs

hoi silver

es isch total luschtig. will min verlobte aber no nie tanzet hät, gahts ihm chli z schnäll - zwei stund sind halt scho nid lang. mir händ jetzt dihei mal es bitzli güebt und lueged mal, wie's jetzt hüt nami lauft.
es macht uf jede fall uh spass!


<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3



speedy  am 08.02.2010

Re: Tanzkurs

So, nachdäm mir feschtgstellt händ, dass mer dehei jo glich nid üebed, han ich min Liebschte jetz doch tatsächlich zum Easy 2 am Catwalk in Winti chöne überrede. Mega Freud hani. Jetz hämmer nach em Easy 1 wo mer dra sind grad aschliessend de nöchscht Kurs und de letschti Kursobe genau am Sunntig vo üserem Hochzit. Ich ha beschlosse, am letschte Oobe denn mit em Chleid vom Zivile go tanze, das het min Liebschte scho gseh und es isch bodelang, also wenigschtens einigermasse verglichbar mit "tanzen-im-hochzeitskleid".



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.