Registrieren | Suche | Anmelden |
Tanzkurs | ||
1 2 3 4 5 | ||
silver83 am 08.02.2010
Re: Tanzkurs hoi chichi, wie ischs gloffä. denken ihr, dass es langet mit dem tanzkurs? mier chönten no en längerä machä, üsers hz isch jo erst im sep. häsch du dini hzschue aka? | ||
| ||
speedy am 08.02.2010
Re: Tanzkurs Ui Silver, hesch du dich denn mit de Hochzitsschue an Tanzkurs getraut? Das chäm bi üs gar nid guet, ich ha sogar uf de Strümpf no schwarzi Strieme gha. Uf mine schöne wisse Schue los ich mir erscht am Hochzit sälber und nach de Föteli druf umme trample! | ||
silver83 am 08.02.2010
Re: Tanzkurs ohh neinei, ich gang erst no! echt, den lon i si dihai... ich han nur denkt, dass mä gad scho zgfühl für diä schue bim tanzä überchund. | ||
Piglet am 08.02.2010
Re: Tanzkurs Hallo zäme | ||
speedy am 08.02.2010
Re: Tanzkurs Jo das isch sicherer. Ich legg denn eifach am letschte Oobe wie scho erwähnt no es bodelangs Chleid a, aber au mit schwarze hoche Pumps. Das mit em vile Stoff wo in Wäg chunnt bim Tanze wott ich ebe denn scho au mol no usprobiere. D Schue lauf i nur grad dehei in dr Wohnig i. | ||
silver83 am 08.02.2010
Re: Tanzkurs an chleid han i eigentli gar nid denkt, han gmeid, min reifrock hebt mier das chli vu dä bei wäg. ja den würd den au no so probiert mit reifrock ztanzä. | ||
peja am 08.02.2010
Re: Tanzkurs wo göhnd ihr dä eigendli all i tanzschuel? | ||
Piglet am 08.02.2010
Re: Tanzkurs Jo, e ha ou gmeint, das met em Chleid sig kes Problem, wöu met em Reifrock elei esches super gange (me brucht haut me Platz bem dräie ond so). S'Chleid esch aber jo lenger aus dr Reifrock ond bem tanze schwengt jo das ganze ou hen ond här. Drom chame ebe trotzdäm drufsto (das chont aber secher ou no ofe Schnett vom Chleid a). | ||
cuenca am 08.02.2010
Re: Tanzkurs @ speedy: das sind doch mal neuigkeiten! Vor allem seid ihr dann eher in der Übung bis zur Hochzeit. Und wer weiss, vielleicht macht Ihr noch weiter | ||
speedy am 08.02.2010
Re: Tanzkurs @cuenca: Nein, zum Weitermachen wird uns der Spass dann wohl zu teuer sein. Es hat zu meinen Überredungskünsten schon sehr stark dazu beigetragen, dass eine Cousine meines Vaters bereits ein Hochzeits-Gratulations-Chärtli geschickt hat, dem sie chf 200.- beigelegt hat. | ||
1 2 3 4 5 |