Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Tanzkurs
Tanzkurs
 1 2 3 4 5
silver83  am 08.02.2010

Re: Tanzkurs

@piglet
mol luegä irgendwie gots den scho, hoff i mol
aber stimmt scho, isch ganz es ander volumä als nur dä reifrock. und das es so schön "schwingt" hät mier scho im brutgschäft super gfallä

@cuenca
min ma schafft hald viel und vorallem sehr unregelmessig das macht immer so schwer mit über wuchä immer am glichä tag zum glichä ziitpunkt zu nem kurs zgo... mol luegä was er derzue meint wen mier den mol am tanzä sind. das etz isch ebä super, isch am samstig und gad am sunnitg druf, so hät er nur eis wuchäend müessä freischuflä. aber tanzä wer hald scho no schön, au für derno an fästli und so.

@peja, mier gön in dmigros-clubschuel

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



cuenca  am 08.02.2010

Re: Tanzkurs

@ silver: bi oisere Tanzschuel (Catwalk Winterthur) büteds a verschiedene Abig de glich Kurs ah. Sie händ ois gseit, dass es keis Problem isch, au mal amene andere Abig z'cho, wennd a dim "Stamm-abig" nid chasch. Ich weiss, dass das au bi dere Tanzschuel so gsi isch, wo mir früehner mal gange sind (Badener Tanzcentrum). Lüt doch eifach mal ener Tanzschuel ah und tuen das Problem schildere... vilicht händ sie da e lösig

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



silver83  am 08.02.2010

Re: Tanzkurs

@cuenca
ich han scho mühe ka eini zfindä bi üs... ich weiss no vor es paar johr hens im ort näbä dra eini ka, aber diä gits nümmä. ich han in chur no eini gfundä, mol luegä was sie derzue meinen, wer no ä idee. winterthur isch halt scho es riesä stuck vu üs entfernt, aber dankä viel mol!

mier warten etz mol der tanzkurs ab und den luegen mier witer, ich denkä ä normali tanzschuel isch sicher flexibler als migros clubschuel.

Lg und dankä viel mol

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



chichi  am 09.02.2010

Re: Tanzkurs

hoi silver

isch also besser gloffe, wie mir erwartet händ mir chönd jetzt mal d grundschritt vo 3 tänz und eifachi drähige - für en hochziitstanz langets. aber wänn gern chli meh willsch tanze, dänn gahsch besser inen längere kurs. mir möchted das au mal no mache, aber vor em hochziit langts üs nümm, will ich no 3 wuche id usa mues wägere wiiterbildig.
und ja, han mini hz-schueh agha und 2 h mit däne tanzet- sie sind super! sie händ zwar wenigi schwarzi streife übercho, woni aber guet wieder wäg bracht han.

es hät uh spass gmacht und bim tanze chönd die männer ja würklich unglaublich verliebt luege

<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3

Zuletzt bearbeitet am 09.02.2010



silver83  am 10.02.2010

Re: Tanzkurs

tja, minä luegt den vilicht chli verchrampf

schön wens eu gfallä hät, den gang i gad chli entspannter an diä sach... han nid so rächt gwüsst mit der club schuel aber den passt das sicher au bi üs


Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Pamuya  am 21.02.2010

Re: Tanzkurs

Mir hend geschter üse ersti Teil vom drü-teilige Hochsigstanzkurs kha.

Im Grosse u Ganze isches ganz okay xsi, abxseh devo das mich die Musig eifach wahnsinnig macht.. *grins*.

Jetzt aber nu e chliini frag. Isch s "Führen" und "Folgen" für eu au sones problem wie für mich? Ich chan nid folge weni merke das mi Maa usem Rhythmus kheit isch.. u trotzdem söt mer ja wiitermache...

*****Am 10.07.2010 isch üse grossi Tag! Mir froied üs mega!*******



LadyL  am 15.02.2015

Re: Tanzkurs

Ich nehme das Thema wieder einmal hoch: wir, beide absolute nicht - Tänzer. Und trotzdem gehört es irgendwie dazu. Welche Tanzschule könnt ihr blutigen Anfängern empfehlen?



Angel_Naomi  am 15.02.2015

Re: Tanzkurs

ich werde keinen Tanzkurs besuchen. Wir werden uns ein Lied aussuchen, wo wir einfach langsam dazu tanzen werden, also kein Tango, Cha Cha Cha oder ähnliches



LadyL  am 15.02.2015

Re: Tanzkurs

Angel_Naomi:
ich werde keinen Tanzkurs besuchen. Wir werden uns ein Lied aussuchen, wo wir einfach langsam dazu tanzen werden, also kein Tango, Cha Cha Cha oder ähnliches

du meinst so oberstufenmässig im kreis drehen?



chandini04  am 15.02.2015

Re: Tanzkurs

Mein Schatz kann auch überhaupt nicht tanzen, ich schon. Aber keine so Standartränze.. Ich glaube wir sollten auch fast einen Tanzkurs machen. Wann macht ihr den ? Heiraten im Juli 2016, denke nächstes Jahr Frühling sollte reichen oder?


Ich finds übrigens vooooll nicht schlimm umschlungen hin und her zu wackeln wie in der Oberstufe. Besser als einen Walzer der scheisse getanzt wird :-)



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.