Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe
Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe
 1 2 3 4
himbeer  am 25.06.2013

Re: Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe

stimmt, s buuchgfühl isch scho wichtig.

mir händ d anastasia bueched :-) mir händ sehr es guets gspräch gha und ihri bilder gfalled mir au sehr guet. ich ha au hunderti siite vo fotografe im netz agluegt, es isch echt nöd eifach. mir händ zum glück no letscht jahr buecht gha, da isch sie nochli günstiger gsi. aber sie hät euses budget au grad verdopplet ehrlich gseit. am schluss isch mer eifach wichtig gsi das mer d bilder gfalled und die person eus sympathisch isch, schliesslich isch sie a eim vo de wichtigste täg vo eusem läbe die ganz ziit um eus ume. da muesses eifach stimme vo de chemie her.



Rebecca85  am 25.06.2013

Re: Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe

Also ich han mich ufere Plattform för Fotografe ahgmeldet...
http://www.fotocommunity.de/

und det im Forum en Ufruef gmacht!! Han gschrebe das mer en Fotograf sueche för es Vorshooting, Hochziitstag und euses Budget ungefähr...

Und es hend sich sehr vell gmulde, halt allerdings sinds vom Dütsche, aber het wörklich es paar gueti drunder!!

Mer hend eus för www.a-stone.de.

Sind vell günstiger zum Teil, aber au ned alli!!!

Vellecht wer ja das au en Option....

Grüessli

Rebecca85



tabs  am 25.06.2013

Re: Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe

Merci für euri tipps!!!

Rebecca85: Isch au no e Idee. Aber händ Ihr euch den mit dr Fotografin troffe oder wie hän dr das den gmacht. Will es persönlichs gspröch isch doch scho sehr wichtig!!!??



Rebecca85  am 25.06.2013

Re: Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe

Nei mir hend eus nunig troffe!
Aber nur scho öbers schriebe esch sie eus sehr symphatisch gsi....immer schnelli Antworte, zueverlässig und eus gfallt de Stil vo ihrne Fotene!!
Mer hend jetzt Afangs August euses Vorshooting för dIhladigskartene, chönd es ersts Gspröch führe und falls sie eus doch ned gfallt, wasi aber ned glaube...chömer eus immer na öpper anderst sueche....
und mer verbindet grad en schöne Usflug nach Dortmund demit!!



Flowergirl  am 28.06.2013

Re: Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe

Hallo ich chan dir de michaelauer.ch empfehle. Sehr symphatisch macht super Fotene und au priss-leistung isch guet.



HonigMelone  am 23.09.2013

Re: Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe

Hey Rebecca

Mich würde wunder nehmen wie das jetzt gelaufen ist mit eurer Fotografin, und was ihr bezahlt?

Rebecca85:
Nei mir hend eus nunig troffe!
Aber nur scho öbers schriebe esch sie eus sehr symphatisch gsi....immer schnelli Antworte, zueverlässig und eus gfallt de Stil vo ihrne Fotene!!
Mer hend jetzt Afangs August euses Vorshooting för dIhladigskartene, chönd es ersts Gspröch führe und falls sie eus doch ned gfallt, wasi aber ned glaube...chömer eus immer na öpper anderst sueche....
und mer verbindet grad en schöne Usflug nach Dortmund demit!!



Qiqa

nicht registriert

am 23.09.2013

Re: Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe

Hallo zusammen

Ich bin zwar noch keine 2013er Braut aber nächsten April 2014 komme ich auch endlich unter die Haube. Juhhu

Da ich im "Hochzeit Metier" tätig bin, durfte ich bereits einige Fotografen kennenlernen. Ja es stimmt, es gibt wirklich unzählige Fotografen und jeder unterscheidet sich auf seine Art und vor allem im Preis Segment. Wahnsinn dieser Spagat

Ich bin froh, dass ich mein "Dreamteam Fotografen" gefunden habe und einen Punkt weniger auf meiner To Do Liste streichen kann . Preis-Dienstleistung ist super und die beide (Frau & Mann) sehr sympathisch.

Aber mein Tipp an euch ist. Lasst euer Bauchgefühl entscheiden und die Sympathie

Grüessli



Maya81  am 07.10.2013

Re: Total überfordert mit der Fotografen Auswahl!!!! Hilfe

Hallo Tabs, hallo zusammen

Wir werden im Juli 2014 Heiraten und waren auch schon auf der Suche nach einem Fotografen.
Durch eine Freundin kamen wir zu diesem und haben uns mit ihm verabretet.
Die Preise sind um die 2000.- je nach Zeitaufwand aber was uns wichtig war, eben wie viele geschrieben haben die Sympathie und sein Auftreten.

Uns wurde es erst beim gespräch bewusst: Er hat keine Hochzeitsbilder im Internet als Referenz aber zeigt sie beim treffen und die Qualität und die Art der Bildersprache hat uns zugesagt.
Warum keine Bilder im Internet, es wird unsere Hochzeit sein, einerseits ist es ziemlich privat und warum soll alles im Internet publiziert werden? Fand das noch eine Überlegung wert und fanden es für uns das richtige.

hier sein Link zur Homepage für den Kontakt:
touchofclass.ch

Liebe Grüsse
Maya



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.