Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)
Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)
 1 2 3 4
nike15

nicht registriert

am 23.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

judihui:
Hallo love
Die soziale Einrichtung, die du suchst für deinen Apéro heisst "Tischlein deck dich". Du findest sie im Telefonbuch. Sie beschäftigen unter anderem Leute, die Probleme haben, keine Stelle finden etc. Für die Herstellung des Apéros werden sie aber von professionellen Leuten instruiert und beaufsichtigt. LG judihui



Hallo juduhui!

Da ist auch eine möglichkeit, nein die Einrichtung welche ich meine ist gaw.ch, dies ist eine soziale Einrichtung welche Menschen mit Einschränkungen unterstützt, siehe Homepage...:-) Ich habe mir aber von den Landfrauen Baselland gerade die Homepage angeschaut und ich muss sagen, wieso sollen wir die Bauern nicht auch unterstützen...da ich und mein Verlobter auch von dieser Umgebung kommen:-) werde Euch auf dem laufenden halten.

Fotograph: Am Mittwoch haben wir den ersten Termin ( von 2) freue mich total, er wurde uns empfohlen;.-)was habt ihr für Fotographen? Dj Suche zeigt sich zurzeit etwas schwierig...hat mir jemand eine Idee? Freue mich auf Eure Antworten Liebi Gruessli



Infinity86  am 23.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Hi nike

I cha dr per PN nit antworte, du hesch das gsperrt. Muesch in dim Profil unter Einstellungen, bi private Nochrichte s Höckli go ine mache, de klappts.

Lg



Matia  am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

at Nike: wo heiratet ihr in Muttenz? In der Dorfkirche? Und wo macht ihr dann den Apero?



nike15

nicht registriert

am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Hallo Matia!
Ja Wir heiraten in Muttenz in der Dorfkirche ( reformiert) da mein Verlobter Reformiert ist, dort Konformiert wurde und dies sein Wunsch war:-), das Apero wird im Pfarrhaus gerade visavie von der Kirche stattfinden:-) wieso fragst du? Bist du auch von Muttenz?
Liebs Gruessli Nike15



nike15

nicht registriert

am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Infinity86:
Hi nike

I cha dr per PN nit antworte, du hesch das gsperrt. Muesch in dim Profil unter Einstellungen, bi private Nochrichte s Höckli go ine mache, de klappts.

Lg


Ich ha versucht die Istellig zmache aber irgendwie gohts doch nit oder? Schrieb mir doch emol:-)
freu mich



nike15

nicht registriert

am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

gute Morge mitenander:-)

Ich ha sehr grossi Freud, dass es do Ihne e Trauung Baselland git und hoff, dass mir eus do rege chönnt ustüschle und enander Tipps gäh, sowie öbert do ihne womer vom Brutgschäft in Muttenz abgrotet het....und do drüber bini sehr dankbar.

Säge euchi Fründe au du bisch viel zfrühe mit plane für im 2015?

Mir hend scho, d Kirche, dr Pfarrer, D Location für der Apero nach der Kirche, d Location für d Fiier, sehr wahrschienlich sit geschter der DJ, 2 Fotographe simer jetzt grad am treffe wo in die engeri Uswahl cho sind:-), s schwerschte vo alle dem find ich isch die " Gäschtelischte für die geladene Gäscht".....uiiii....die Dilemas wome do het...goht Euch das au eso?


Freu mich vo Euch zghöre:-)

Liebi Griessli nike15



nala05  am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

hoi zämme!
So lustig gits jetzt paar us de region do! bi de 14er brüt bini zimli ellei us dr region basel
für die neue do, unter hochzeitstag gits e thread mit allne 14er/15er brüt, vilicht wänd ihr euch jo dört schwiizwiit ustusche

makeup/cioffeur: ich ka in Muttenz LEVEL Kosmetik mega empfähle! die sin grad a dr burggass, aso hintr dr dorfkirche. ha am samstig für unseri zivili trauuig mir dört s makeup und hoor gönnt und i mues ächt sage die hän das super gmacht ka! ha nume komplimänt biko, vorallem für die tolli frisur!
brutmodegschäft, ich bi im pour elle z basel gsi, ha se aber as rächt arrogant empfunde und dorum den au mi kleid nid dört kauft. im domino z lörrach bini au gsi, hän zwar tolli kleider dörte aber si dränge ein richtig zum kauf und gäbe eim kuum bedänk zyt. schlussändlig bini im dolcevita au z lörrach fündig worde. ha e super bediening und alles ka. kas nur witrempfähle.
unseri ehering hämir a dr marinatal kauft, isch au en dütsche abieter (isch aso zuefall das mir jetzt soviil im dütsche postet hän) glücksschmiede heisse si. die sin ächt au super. mir hän si mit unsere fingerabdrück graviere loh und sin übrglücklig mit em resultat und unsere traumring.
witr ka ich euch d site etsy mega empfähle, dört findet meh soviil! alles wos bruthärz begehrt

wünsch euch allne e wunderschöni vorbereitig!



Infinity86  am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Hi Nala

Danke viel mol für dini viele Tipps.

Bietet d Kosmetik Level denn au a, am Hochzitstag dehei das z mache, oder muess me so oder so dört hi?

Lg



mubeli  am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Hallo zäme

Also s' dolce vita in lörrach chani ebefalls empfähle. Ha mis zivile Brutchleid au vo dörte und darfs morn go abhole :). D'Ring hämmer in Freiburg kauft bi 123gold. Mir chan sich de Ring gnau so zämestelle wie mer möchti und mer chan denn de usfuerschiin au per post schicke und sie überwiese eim d'mwst. de mues mer ned nomol nach freiburg fahre.

Liebi Grüess



nala05  am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

@infinity: das weissi leider nid ob meh vrbi mues oder öb si au heim kömme für mi isch ebe vo afang ah klar gsi dasi vrbi ha welle go. isch au de erst momänt a däm morge gsi wo i so richtig ha könne entspanne.

@ring: aso d glücksschmiede macht das genau glich mit dr mwst, hän de usfuhrschiin per post gschickt und zwei dag spötr isch s scho ufem konto gsi. mir hän den au d fahrt dört hi grad miteme dag europapark vrbunde, was ächt super gsi isch



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.