Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)
Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)
 1 2 3 4
nike15

nicht registriert

am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Hallo nala05!

Dass isch jo super,danke für de Tipp,,,luschtigerwies Hüroti in Muttenz und das i dr Dorfkirche und zum Coiffeur gangi zu miner New style in Muttenz,,kennsch sie? Oder hesch e anderi gueti Idee?
Bisch du den nach dr Coiffeuse gsi oder bisch du zerscht gohs Make up mache? hmm...sorry ha kei Ahnig:-) rotwerd...!
Wo duesch du denne hürote? Wenn genau? ich am 20.06.2015 freu mich jetzt scho meeeegaaaaa:-)



Matia  am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

@ Nike15: Ne, meine Verlobte stammt aus Muttenz. Wäre auch eine Möglichkeit gewesen (die Kirche ist echt schön), aber wir haben uns an Samstagen auch schon köstlich amüsiert, wenn die Brautpaare dort fast Schlange stehen. Und auch eine gute Location für einen Apero zu finden, ist dort nicht ganz einfach.

Zuletzt bearbeitet am 24.06.14 14:27



nike15

nicht registriert

am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Hallo matia!

Wie meinst du das, dass die Brautpaare Schlange gestanden sind in Muttenz in der Arbogast Kirche?
.....hoffe doch nit



nike15

nicht registriert

am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

mubeli:
Hallo Infinity

Leidr chani dir bide Sängerin kei Tips geh. Bim Make-up chani dir d madlen projer empfehle (mp-makeup.ch/). Sie chunnt ade Hochziit au zu dir hei cho schminke. Bim Coiffeur weisi halt ned ebs guet chunnt, da i de probetermin erst am 5.7 han, abr sie isch mini coiffeusin und bi bis jetzt immer zriede gsi. Sie wär in Lausen.
Beträffend Catering, chani der au erst nachem Hochziit säge :) Mir händ d landfraue baselland wos möchit. sie händ au e homepage. gisch mol uf google "landfrauen baselland apero" ih. D rcb hämmer au no aglueget gha, er het halt bits meh uswahl und i ha nur guets ghört bis jetzt. de rcb isch in buebedorf.

I hoff han dr bits chönne hälfe und du hesch das alls ned scho ghört :)

E liebe Gruess


Halli Hallo!
So toll, bi au grad das Apero Agebot vo de Landfraue am aluege:-) welles Apero hesch gnoh? Wasserfalle? Wär super wennd mir denne chönntsch churz e Info gäh, wies eso gsi isch?:-)
Wünsch dr e ganze schöni Hochzit:-) und voralle witerhin viel Spass bi de Vorbereitige

Gruessli



Matia  am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Ist natürlich etwas überspitzt formuliert. Aber wir haben es häufiger erlebt, dass ein Brautpaar aus der Kirche kam, während dem draussen sich die nächsten schon besammelten (typischerweise natürlich noch ohne Braut).



nala05  am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

@nike: aso zivil hani ebe scho ghürote.. letschte samtig ufem zsa z arlesheim. "kirchlich" (mir mache e freii trauuig) isch am 01.08.14, aso scho bald z luzärn do mi schatz us dr innerschwiz isch.
ha bi level kosmetik grad alles zämme gmacht, hoor und makeup glichzitig. isch super gsi! ka se aso ächt empfähle und ha au e guete priis zahlt, für d hoor 52.- und fürs schminke glaub 40.- das findi aso e super priis. kenn new style nid, bi ebe eig us m'stei nid muttenz. und level het in mstei au e filiale dorum kenni se, nur mache si ebe nur z muttenz au no d hoor... si sin a dr burggass, aso wirkli zwei minute vo dr kirche entfärnt z fuess! i hätt mi au grad bi ihne dörfe ganz parat mache, wasi au als pluspunkt empfunde ha ;)
ka dr susch föteli per pn schicke wen inträssi dra hätsch.



mubeli  am 24.06.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

@nike15
Jo, mir händ s wassefalle agebot gwählt, eifach ohni späckzopf abr no mit Zimtstängel und Oltigerschnitte. Bi au gspannt wies wird. Schad findi eifach das mitem Wii, abr ebe, mir beziehnd de vo neume andrst und de bringts au ufs schloss wildestei und holts denn au wider und verrächnet das wo brucht wird. Aber de Kontakt mit de Landfraue isch sehr agnähm. Sie düend au d'Tisch, wo d'Ässware druffe sind bits dekoriere. De mues mer, also wenn mer dusse neume isch unds eh scho grüen isch ide umgäbig nüt me sunst arrangiere.

Danke viel mol :) z Vorbereite gits nüt meh :) isch jo nur de de Apéro

Liebi Grüess



nike15

nicht registriert

am 14.07.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

Matia:
Ist natürlich etwas überspitzt formuliert. Aber wir haben es häufiger erlebt, dass ein Brautpaar aus der Kirche kam, während dem draussen sich die nächsten schon besammelten (typischerweise natürlich noch ohne Braut).


Zuletzt bearbeitet am 14.07.14 07:52



nike15

nicht registriert

am 14.07.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

hallo nala !ha grad bi Level in Muttenz gluegt gha..bisch du sicher dass de NUR sowenig zahlt hesch?denn uf dr HP
stoht scho eleige fürs Makeup 185.- (inkl. Probemake up)?
Danke für dini Rückmeldig
mlg



quote=nala05]
@nike: aso zivil hani ebe scho ghürote.. letschte samtig ufem zsa z arlesheim. "kirchlich" (mir mache e freii trauuig) isch am 01.08.14, aso scho bald z luzärn do mi schatz us dr innerschwiz isch.
ha bi level kosmetik grad alles zämme gmacht, hoor und makeup glichzitig. isch super gsi! ka se aso ächt empfähle und ha au e guete priis zahlt, für d hoor 52.- und fürs schminke glaub 40.- das findi aso e super priis. kenn new style nid, bi ebe eig us m'stei nid muttenz. und level het in mstei au e filiale dorum kenni se, nur mache si ebe nur z muttenz au no d hoor... si sin a dr burggass, aso wirkli zwei minute vo dr kirche entfärnt z fuess! i hätt mi au grad bi ihne dörfe ganz parat mache, wasi au als pluspunkt empfunde ha ;)
ka dr susch föteli per pn schicke wen inträssi dra hätsch.



nala05  am 14.07.2014

Re: Trauung in Baselland (Umgebung Liestal)

@nike: natürlig bini sichr! Abr wie gseit i ha zivil ghürote noni kirchlich.. I ha kei probemake up gmacht usw.. I ha eifach e "tagesmake-up" plus frisur ka alles ohni probe.. Und ha 97.- zahlt..



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.