Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Ufstah am Hochzietstag
Ufstah am Hochzietstag
 1 2
Sandy  am 20.08.2008

Re: Ufstah am Hochzietstag

Hoi zäme

Ich hürate am 30.08.08 und das heisst für mich, am 06.30 Uhr ufstah ( das äs keis Ghetz git )

dän uf die 07.15 Uhr hol ich mini Trauzügin ab und dän fahremer zu dä Fründin vo eusem Trauzüge.

Uf di 8 chömend 2 Kosmetik / Coiffure zum d`Haar mache und eus schminke.Am 11.00 Uhr mümmer parat sie

für d`Föteli.

Ich dänke au das a däm Tag sowiso frühe wach bisch und wenn nöd wirsch us Vorfreud blitzschnell fit und

munter.Wenn du dich bi Ihre wohlfühlsch dänn mach das egal welli Zit.

Liebi Grüess



dodo10  am 20.08.2008

Re: Ufstah am Hochzietstag

Hallo zäme!

Ich has mega schön gha am eusem Hochziitstag. Han erst am 9i müese ufstah. Bin au nöd vill vorher wach gsi. Min Maa hät am 7.30 use müese.
Mini Kosmetikerin wo au zueglich mini Haar gmacht hed isch am 9.45 bi mir gsi, sie hät öpe zwei Stund brucht. Uf die 12i sind mini Eltere cho und uf die halbi 1 mini Trauzügin. Am viertel
ab 1 hemer bi eus die hei müese abfahre, Trauuig isch am 2 gsi.

Lg dodo 10

Dä 12. & 14. Juni 2008 sind scho verbi....!



Manuela24

nicht registriert

am 20.08.2008

Re: Ufstah am Hochzietstag

Hoi zämme

Viele liebe Dank für alli Antworte! Bin mega erstuunt gsi, dass so viel reagiert händ.

No als Erklärig, wieso d'Coiffeuse so wiet vorus usbuechet isch. Es isch ebe nöd mini Coiffeuse, sondern d'Susanne vo www.beratung-styling.ch. Sie isch halt mega beliebt.

Ich ha jetzt aber mal no en Besprechigs-Termin mit ere Coiffeuse us minere Umgebig abgmacht. Die machet ebe au Hochsteckfrisure, s'Make-up und au grad no Manikür. Wenn die ä agnehmeri Ziet für mich hetet (z.B. 9-11 Uhr), würd ich dä Susanne absäge.

Lg

Manuela

Mir trauet üs am 29.05.09 & 06.06.09



juni  am 20.02.2009

nicht nervös

het öper ghürote und isch nit nervös gsi??
sind ihr vom zivile nervös?



juni  am 20.02.2009

name übernehmen

wie machet ihr da mit de näme? übernehmet ihr de maa oder phaltet ihr euri näme?



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.