Registrieren | Suche | Anmelden |
uifgabäinvolvierung vo traizeygä/täschmeister | ||
1 | ||
nordliecht am 27.02.2008
uifgabäinvolvierung vo traizeygä/täschmeister so langsam aber sicher mechtit miär d'traizeygä und de tätschmeischter i eysi planig involviere. ich bin mier aber nid ganz sicher was mier alles sellit abdelegiere etc. | ||
| ||
smil09 am 27.02.2008
Re: uifgabäinvolvierung vo traizeygä/täschmeister Also mier düend s'meischte selber organisiere. Erschtens händ üsi Trauzüge au nöd meh Erfahrig als mier und zweitens hämmer halt scho gwüssi Vorstellige ka wie s'Programm söll usgseh. Natürlich hämmer's dänn aber au als erschti (und einzigi) igweit und händ alles mitenand besproche. Üsi Tätschmeischterin isch diä wo am Tag sälber dänn alles sött im Griff ha und dä Lüt sött sägä wänn's wo ane müend. Mier händ d'Telefonnummere und Adresse vo Tätschmeischter und Trauzüge uf d'Iladig gno, so dass diä eventuelli Überraschige chönnted koordiniere. | ||
muuus am 27.02.2008
Re: uifgabäinvolvierung vo traizeygä/täschmeister Mir mache o fasch alles sälber, wüll bi üs Trouzüge o no nid so erfahrig hei und vorallem wüll ig ha gseit,dassi ä lockerei Hochzyt wet und gärn tue bastle ,drumm hani oscho viel säuber bastlet und parat gmacht. üsi Trouzüge müesse de a däm Tag eifach luege, dass alles so louft wie mir mit ihne bespräche, und üsi Trouzüge si ou gad chli Tätschmeischter vo däm ganze.. wemer de aues genau düreplanet hei de lade mir Trouzüge zu üs i und verzue wie mir üs das vorstelle, sie hei nä viellecht ono gueti Idee und Sache und allfälligi überraschige chöi si ou entgägenä, wüll alli Lüt vo üs wüsse wär Trouzüge isch...mal luege wie das so wird klappe.. | ||
madmadi am 27.02.2008
Re: uifgabäinvolvierung vo traizeygä/täschmeister Be öis organisiered d Trouzüge eigentli di ganz Unterhaltig, sprich Spieli, Darbietige etc. | ||
nordliecht am 27.02.2008
Re: uifgabäinvolvierung vo traizeygä/täschmeister danke fir eyri hilf. | ||
1 |