Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Vor de kirche.....
Vor de kirche.....
 1 2
Fragolina85  am 02.02.2010

Vor de kirche.....

Hallo zämme!!!
Ich weiss nid wie's do isch, aber bi uns z'italie isch e tradition, dass wenn me vo de kirche use chunnt, riis schiesst! Ha ghört, dass es jetzt verbote isch (also bi uns z'basel uf jede fall). Was chönn me no so mache? Was ich no schön find sind roseblüete...aber ich möcht ebbis originells! Händ ihr vilicht e luschtigi idee??
Danke im voruus!!!



cuenca  am 02.02.2010

Re: Vor de kirche.....

mir händ ois überleit, dass mir gern Seifeblaatere hetted...

s'Problem wos bim Riis und au bi de Roseblüette gid isch, dass es de Messmer nachhär muen ufputze und das e riiise arbet gid. Bim Riis chunt no de zue, dass wenn das d'Vögel ässed, s'riis chan i de Körper ufquelle und sie drah chönd stärbe... drum isch es au a villne Orte verbotte...

Ich weiss nid ob Konfetti (oder Räppli, wies in Basel ja heissed ) au e option sind, gid allerdings au e riise souerei!

Ich chönt mir auf Fasnachtsbändli (Luftschlange) vorstelle, wo d'Lüt zum Brutpaar häreblased/drüberus blased, wenns usechömed... gseht sicher au no guet us und gid nid eso e souerei...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



Fragolina85  am 02.02.2010

Re: Vor de kirche.....

Also d'idee vo de seifiblooterli isch jo meeeega toll
Danke für d'antwort!!


*13.08.2011*



peja  am 02.02.2010

Re: Vor de kirche.....

bi eus wirds au seifeblatter gäh.. da findet mer härzig u dchind chönd au grad mitmache.. so händ dchind dä pläsche u derwachseni händ chli chindheitserinnerige..



Fragolina85  am 02.02.2010

Re: Vor de kirche.....

eheheheh jo stimmt! es isch sicher e mega spass für alli!!! Die idee gfallt mer würklich!
Danke

*13.08.2011*



Joene  am 02.02.2010

Re: Vor de kirche.....

sust gits natürli no füürstei. die läsed d chind uf jede fall uf und fein zum esse sinds au.

Am 14.08.2010 isches sowiet!!



cuenca  am 02.02.2010

Re: Vor de kirche.....

Ja, stimmt.. mer chans au mit sugus mache :-) aber mir werded nid eso vil chind ha, darum sind seifeblöterli sicher schöner :-)

Ich fröge mich allerdings, ob das denn nid so e chläbrigi schicht gid uf allem (chleider, haar, huut, etc.) wott eigentlich nid chläbrig umenandlaufe...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



Joene  am 02.02.2010

Re: Vor de kirche.....

hehe ja das stimmt. wett au ned chläbrig si. vorallem sind die dinger no recht härt. das chan no blaui fläcke gä:-)

Am 14.08.2010 isches sowiet!!



cuenca  am 02.02.2010

Re: Vor de kirche.....

das mit em chläbrig han ich eigentlich für d'seifeblaatere gmeint...

aber stimmt, d'fürstei sind härd... aber es weckt halt au chindheitserinnerige :-) und vermuetlich sind scho es paar chind debi...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



Fragolina85  am 02.02.2010

Re: Vor de kirche.....

Ich glaub nid dass seifiblooterli kläbrig sind!!! Ich cha mi no erinnere wo mir dganzi flasche in d'händ umkippt isch...isch voll nid kläbrig gsi! Es het nume nach seifi gstunke



*13.08.2011*



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.