Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Wünsche beim Gottesdienst
Wünsche beim Gottesdienst
 1
Tropicana  am 06.07.2010

Wünsche beim Gottesdienst

Hallo metenand,

ich wär au mol froh um es paar Ideen vo eu... Ond zwar gohts um euse Gottesdienscht. Anstell vo de klassischä Fürbitte möchtet mir 4-5 Gäst demit beufträge eus en Wonsch met uf de Wäg zgäh. (Esch so met em Pfarrer abgsproche.) Und zwor setted mer denä Lüüt es Stichwort gä, wo sie de en Wonsch dezue düend formulierä damit jo am Schluss ned all sglichä händ. Sett notürli irgendwie met Liebi, Beziehig und allem drum ume ztue ha. Hätted ihr vellecht Ideen für gueti Stichwörter? Ich zerbrich mer nämli rechtig de Chopf öber das... Wär froh om euchi Vorschläg... Merci scho mol em vorus.

Grüessli, Tropicana



nzwedding  am 08.07.2010

Re: Wünsche beim Gottesdienst

Weiss nicht ob dir das was hilft aber was mir spontan in den Sinn kommt:
- Gemeinsamer Weg
- Neue Familie
- Zuhören / Reden
- Füreinander da sein
- Glück
- Gesundheit
- Freunde/Familie
etc.
------------------------------------------------------------------------
10/01/10 und 28/08/10



happyday  am 08.07.2010

Re: Wünsche beim Gottesdienst

mier hend das umgekehrt gmacht.

üsi usgwählte persone hend sich s`wort sälber dörfe usdänke. demits ke doppel-belegige gäh hed, hends es üs äifach müesse säge. so hätemer chönne reagiere, wenn zwe s`gliiche gha hättet.

machts sicher au für die betroffene äifacher wenn sie s`wort sälber dörfes uswähle als wenn äim öppis uferläit wird.

die 4 nase hend denn ihres wort je ufene grosse flasche stäi gschribe und hend das ufghebt. denn hed jede das wonner gsäit hed für üs noh schön ufgschribe und üs denn als erinnerig gäh.

alli andere gäscht hend vor de chile vom tätschmäischter chlinneri stäi bechoh und hend au es wort druf gschribe. wo min gg und ich denn s brot vertäilt hend, hed dass denn jede als symbol wo är üs mit ufe wäg wet ghä vor üs ine chorb ine gläit. täilwiis hend d`lüüt noh öppis derzue gsäit, täilwiis nid. jetzt isch dä schöni chorb mit de chliine und grosse stäi bi üs ufem balkon.

villicht isch die idee au öppis für dich?



Tropicana  am 09.07.2010

Re: Wünsche beim Gottesdienst

@ nzwedding und happyday, härzlichä Dank för euchi Vorschläg ond Tipps! Ech dänke du hesch rächt happyday, för dLüüt esch es sicher vell eifach zumenä sälbergwählte Stichwort öpis zsäge. Vor luuter Chopf zerbräche hani grad ned so wiit öberleit, merci. Ond ech dänke es wär no schön, wenns das wos säged au no irgend enes schöns Chärtli wörded schriibä onds eus wöred gä, so als Erinnerig. Ech dänke wenn mer es paar Stichwort händ för de fall, dass öper au vell zwiit öberleit ond em nüd i Sinn chonnt, esch das jo vellecht gar ned so schlächt.



Krispy  am 09.07.2010

Re: Wünsche beim Gottesdienst

wir machen Fürbitten, haben die aber aufgeteilt. Meine Mutter koordiniert das ganze. So ist es für uns dann auch eine Überraschung!



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.