Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?
Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?
 1 2 3
Daydream  am 26.04.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

Hey du,
also mir chunnt das au bekannt vor. Mine isch au so chillt und ichs puure Gegeteil . Mir göhn am 12.mai si Ahzug go ussueche ,wenn nüd drzwüsche chunnt. Aber au nur will ich und mis Schwiegermami en bearbeitet hän bis er jo gseit het.
Wir sagen JA am 17.08.2012 und feiern am 18.08.2012



Leanda  am 26.04.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

Mir sind au vor 2 Wuche kurzfrisit wägere Weste für mi GG go luege und händ schlussändlich e Azug kauft Dä könne mr mitti Mai abhole und ändi Juni hürote mer Glaub Di GG ka sich no bitz Zyt ne


*** 30.06.2012 ***



Schlumpf79  am 26.04.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

Hallo Chatzezüngli

Ech chan dich (hoff ich) chli beruhige, mi GG esch knapp 3Mönet vorem Hochziit gu dr Azug ussueche. Mach dier nid soviel Sorge, dManne hend ned soo lang zum en Azug ussueche wie mer metem Chleid. Glaube sie wend scho au super usgseh am Tag, aber es eschne ned sooo wichtig wie üs. I dem Moment han ech mech au sehr über ihn gärgeret, aber im nachhinein gsehnes lockerer! Muesch luege, es chund scho guet!!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig



jusi  am 27.04.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

i glaub au, dass du di do chli chasch beruähigä... das si männer... minä isch zwar mitti april bi romeo fashion gsi, isch aber nur so früäh gangä für dr fall, das es ihm dört nit passt



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



Trollkjerring  am 27.04.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

Min GG hät sin Azug glaub öpe en Monat nach mir kauft, d.h. öpe 7 Mönät for de Hochziit.

Wedding Date: 19.05.2012



Cylli81  am 27.04.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

@jusi

Mir sind au bi Romeo Fashion gsi. Mitte Dezember hemer am GG sin Azug usgwählt und im März hemer en chöne go abhole. De Azug isch eifach Hammer worde!



semper fidelis - 02.06.2012



bellastella  am 27.04.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

Daydream:
Hey du,
also mir chunnt das au bekannt vor. Mine isch au so chillt und ichs puure Gegeteil . Mir göhn am 12.mai si Ahzug go ussueche ,wenn nüd drzwüsche chunnt. Aber au nur will ich und mis Schwiegermami en bearbeitet hän bis er jo gseit het.
Wir sagen JA am 17.08.2012 und feiern am 18.08.2012


Uä das wär bi üs chli knapp Mine hät letscht Summer für s Hochzit vonere Kollegin än schöne scharze Azug chauft (än normale) und de leit er jetzt wider a. Mir (er) händ nöd welle so viel Geld usgä will er sus nie Azug treit, und än spezielle hätte scho gar nöd welle chaufe. Ich find er gset super us! Er hät derfür äs schwarzes Hämp, gset schicker us als wiis, und ä passendi Grawatte zu mim Chleid.

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



lolo  am 27.04.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

Wir heiraten im Juli am Strand und haben im August das Hochzeitsfest und mein Schnugg hat noch keinen der beiden Anzüge, wobei ich gar nicht weiss was er am Strand anziehen will...

Ich habe ihm Stoffmuster von den beiden Kleidern gegeben und überlasse es jetzt ihm wann und wo er etwas kauft. Ist ja auch seine Hochzeit und er ist ein erwachsener Mann, der sich sehr gut selber um seine Sachen kümmern kann . Mir würde es jedenfalls tierisch auf den Wecker gehen, wenn er mir diktieren würde, wann ich mich um meine Kleider zu kümmern habe...Männer können sehr selbstständig sein wenn man sie lässt....und sie lernen nicht dazu wenn man sie nicht mal auflaufen lässt

Zuletzt bearbeitet am 27.04.12 10:19



dia

nicht registriert

am 27.04.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

Also mi Maa het sich sin Azug glaub knapp 2-3 Mönet vor dr HZ kauft. Er het au gfunde, das pressieri bi ihm nid, er findet grad ein und sig nid so kompliziert wie d Fraue (was jo au stimmt) Er het nüd müesse bstelle, het grad e Azug im Gschäft gfunde... D Schueh und d Manchetteknöpf het er sogar im gliche Monet kauft wie d HZ...
Naja, ICH hät das NIE gmacht. Aber wie gseit: Typisch Maa!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Chatzezuengli  am 02.06.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

Bi letscht Wuche im Gschäft gsi ga äs Stoffmuster vo mim Chleid hole u bi der glägeheit ha mi gad nach Heeräazüg erkundigt. Verchöiferin het mer aues zeigt. Da mi GG sehr gross isch, hets i mer gset das är de nüm zlang söu warte da d'liferig vo spezieunne Grössene öppe 8 Wuche geit.

Mi GG isch its hüt gsi ga luegä u sogar fündig worde


** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.