Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?
Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?
 1 2 3
Emmi  am 02.06.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

Wir heiraten am 6. Juli und heute hat mein GG auch endlich mal nach einem Anzug geschaut. Und spontan gleich einen gekauft, an dem eine Kleinigkeit bis nächsten Freitag noch geändert wird. Bin echt froh drüber, er wollte sich eigentlich bis 2 Wochen vorher Zeit lassen (er kauft auch Weihnachtsgeschenke immer erst am 24.12. ), aber ich denke jetzt ist er doch recht glücklich, dass er es hinter sich hat. Fliege oder Krawatte muss er aber noch suchen, und auch neue Schuhe möchte er gerne noch. Also man sieht, für Männer ist das ganze leichter ;)

***Am 6. Juli 2012 ist unser grosser Tag!***



cutebride1  am 03.06.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

Hallo Chatzezüngli,
super dass er grad erfolg gha het bi dä suechi ich freu mi eu!

min GG het au nur uf bitte vo mir sich uf dä weg gmacht gha dä azug uszueche.. öppe en monet nachdem ich mis chleid usgsuecht ha.. er hets im gliche gschäft kauft wiä ich mis chleid und den het d'verchäuferin grad chöne luege dass s'hemd uf mis chleid abgstimmt isch lustigerwiis het sin ganze azug meh choschted als mis chleid haha :)

schueh hemmer zum glück au no kauft!! sini schueh sind im moment s'einzig woni vom outfit kenne

hender d'schueh für eui manne au scho gfunde?

.:wedding date:. 29. September 2012



Chatzezuengli  am 04.06.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

Aber he, är het mer de gseit daser schön froh sig das ne so drängt heig. Da är sehr schlank u sehr gross isch muess är d'Hose chliner ha aus z'Oberteili. Das het äbe its Zytläch schon nüme glängt das so z'Bsteue (das geit öppe äs haubs Jahr) auso hei si nim d'Hose gad Abgschtekt woner probiert het. Hihi, är heit gseit är heig vo luter Güfeli d'Hose fasch nüm chönne abzie

@cutebride
Das hei si bi üs o so chönne mache Sis outfit isch o uf mis Chleid abgstimmt
U si Azug het nume 60Franke meh koschet aus mis Chleid mit Ungerrock

Schueh het är no nid aber är heit mer gseit, dass we si schwarz sige de dörfe si nid glänze, süsch passe si nüm zum Azug Uiiii, was het er äch für ne Azug usegläse .. bi ganz kribbelig

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



cutebride1  am 04.06.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

ich kenn das gfühl chatzezüngli! diä chline infos zum azug machet mich mega neugierig und au irgendwiä nervös

d'verchäuferin het ihm gseit er selli schueh chaufe wo chli e länglichi form hend wil diä anschinend am beste passet...
mini trauzügin bzw. sini schwöster isch mitgange go helfe dä azug uslese und sie seit mer hüt no "ich glaub s'isch öpis ganz anders als du dir vorstellsch... *zwinker*" ich bi sooooo gspannt!

er kennt bi mir au nume d'schueh

.:wedding date:. 29. September 2012



Chatzezuengli  am 05.06.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

@cutebride

mine weiss o was für Schuhe ig ha. Leder isch er mer am Samstig no i z'Schalfzimmer platzt woni gad d'Ungerwösch ha probiert its kennt är diä haut o scho

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



lululuana  am 05.06.2012

Re: Wann hat euer Mann den Anzug gekauft (Zeit) ?

mein Zukünftiger hat seinen Anzug relativ früh gekauft.
Ich war am Freitag 23.3 mein Kleid kaufen und da meinte er plötzlich am Samstag, ob wir noch kurz nach Münsingen wollen... seinen Anzug hat er bereits im Internet gesehen und dann einen Händler ausfindig gemacht.

Der Anzug ist nun beim Schneider da die Ärmel vom Hemd und vom Anzug zu lang sind. Am 1. September kann es diesen nun anprobieren und abholen. Zum Anzug gehört auch ein Chilet und eine Kravatte, dazu hat er noch Manschettenknöpfe, Schuhe, ein Kurzarmhemd und ein Halstuch gekauft.

Also alles komplett und das soooo viel im voraus.

Muss sagen, da bin ich schon froh macht er auch "ä chli vorwärts"

Edit: wir heiraten am 14.9.... also war er seeeehr früh dran

Zuletzt bearbeitet am 05.06.12 08:23



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.