Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Was mache wend eltere gschiede sind?
Was mache wend eltere gschiede sind?
 1 2
Saraa

nicht registriert

am 17.11.2009

Was mache wend eltere gschiede sind?

Hallo zämme

ich bins nomal, han eh frag..
mim schatz sini eltere sind gschiede und hends gar nöd guet zämme, de vater het gseit fürd hochzit macht er eh usnham und risst sich zämme und seid eifach hoi und ciao, sproblem aber isch das dmuetter nöd so ruhig chan sie und sicher irgend was säge wird und ich han chli angst das den alles versaut isch..

hend ihr eh idee wiä mer das am beste lösse chöndi, au mit de Sitzordnig wirds so recht schwierig.



Frettina  am 17.11.2009

Re: Was mache wend eltere gschiede sind?

Ich wür vo dä Eltere ganz klar verlange, dass sie sich sölled zämerisse und respektiere, dass ihr a euem Tag kei Striit wänd alose. Wänn ihr ihne wichtig sind, söttets sich au chönne dra halte... Er muess halt susch sinere Muetter säge, dass sie wänn sie sich nöd chan beherrsche, mues neumet anders ane sitze bzw. nöd chan mit eu am Tisch sitze (weiss halt nöd wie ihr eui Sitzornig planet händ).

Zuletzt bearbeitet am 17.11.2009



frani  am 20.11.2009

Re: Was mache wend eltere gschiede sind?

Hallo Saraa

Wir waren genau in der gleichen Situation wie ihr - meine Schwiegereltern sind auch geschieden und sehr zerstritten. Wie bei euch ist mein Schwiegervater relativ vernuenftig, meine Schwiegermutter hingegen unberechenbar. Wir hatten auch Angst, dass ein Riesen-Streit ausbrechen koennte an der Hochzeit, der allen, aber besonders meinem Mann, den ganzen Tag verderben koennte.

Bei uns ist zum Glueck alles gut gegangen - die beiden haben sich waehrend des ganzen Fests voellig ignoriert und kein Wort gewechselt.

Was wir im Vorfeld gemacht hatten:

- Mein Mann hat vor der Hochzeit beiden Eltern klar gesagt, dass er keinen Streit an der Hochzeit dulden wird und dass sie gegebenenfalls die Hochzeit verlassen muessten.

- Die Geschwister meines Mannes haben sich bereit erklaert, sich waehrend des Festes intensiv um die Mutter zu kuemmern, damit sie sich ernstgenommen fuehlt.

- Wir haben die Sitzordnung so geplant, dass die beiden Eltern weit auseinander sassen. Wir hatten deshalb keine traditionelle Sitzordnung, sondern ein Hufeisen, wo wir mit den Trauzeugen und engen Freunden in der Mitte sassen. Meine Eltern und sein Vater mit Frau sassen dann am einen "Bein" des Hufeisens, seine Mutter mit Sohn und Tochter, etc. am anderen "Bein". Meine Schwiegereltern sassen jeweils am inneren Ende des Tisches, so dass sie sich nicht sehen mussten.

- Wir haben uns fest vorgenommen, uns auch im Fall eines Streits den Tag nicht verderben zu lassen.

Schlussendlich ist wie gesagt alles friedlich verlaufen, wofuer ich meinen Schwiegereltern sehr dankbar bin.



chloro  am 21.11.2009

Re: Was mache wend eltere gschiede sind?

Ich cha der guet nachefüele. Min Vater seit momentan daser nid ad Hochzyt chunnt obwohl ich besser mit ihm uschume als mit minere Mutter. Nun ist min Brüeder am luege dassech beidi sölle am Riemen risse und dä tag für mi sölle derte sii.
D Tischordnig isch bi uns mit verschiedene runde Tische u si hockid o gaaanz wit usenang, falls de würkli beid chömit

Zuletzt bearbeitet am 21.11.2009



luma03

nicht registriert

am 21.11.2009

Re: Was mache wend eltere gschiede sind?

Es isch würkli sehr kompliziert wänd dEltere gschiede sind,au bi eus isches so. Es sind beidi Elterepaar gschiede und beidi wieder neu verhürated. Da mir aber mit eusne vätere kei kontakt händ,hät sich das Problem für eus erledigt.
Ich glaub es isch eifach sbescht wän so Strittgügle ganz wit usenand hocked und mer vo afang ah seid sie sölled sich aständig uffüere oder sie chönd grad wieder Hei gah.

Verliebt seit: 7.7.2003 Unser grosser Tag: 18.6.2010



chloro  am 21.11.2009

Re: Was mache wend eltere gschiede sind?

Es chan au angersch bi gschidne eltere ga. Mini Schwigereltere sind gschide, gönd aber mitenang super um.Es isch herzlich und ganz normal wemer gönd go ässe imiter Familie sind immer beidi derbi



Saraa

nicht registriert

am 22.11.2009

Re: Was mache wend eltere gschiede sind?

Ja es isch eh schwierigi situation, mir hoffet mal das sie sich chönd ah dem tag zämme rissä und alles guet chund..wiä hend ihr es mit de sitzordnig gmacht?

Grüessli saraa



chloro  am 22.11.2009

Re: Was mache wend eltere gschiede sind?

Eifach au wit usenang, aber es isch jo nonid klar öb beidi chömet. Mir hend 8er Tische so wie Inseli verteilt



Sposina  am 23.11.2009

Re: Was mache wend eltere gschiede sind?

Hoi Saraa

Ich würd sie au möglichst wiit usenandsetze bim Fest und alles andere esch de Eltere öberlah. I dänke au, wenn sie euch gärn händ, denn risse sie sich zäme. Und wenn sie das ned härebringe und es riese traraa mached, wär ich persönlich radikal und wörd je nach Umständ öper oder sogar beidi userüehre!! Das wörd ich ehne au vorher säge, und sie wössed jo sälber, das es Hochziit förs Bruutpaar sehr sehr vell bedüütet! Ich wörd au no es Gschwösterti vo dim Brüeder froge, eb sie vellech chli es Aug uf die beide chönte richte.. denn sött das scho guet cho!
Mini Eltere sind au gschiede, müend sich au ned ombedengt öbere Wäg laufe aber sie send meh oder weniger aständig zonenand. Bi eus werds ehner s Problem, wer setzt a eusem Tisch, beidi wämmer au ned ombedengt am gliche Tisch ha..



chloro  am 23.11.2009

Re: Was mache wend eltere gschiede sind?

Deshalb haben wir einen Tisch für 4. Und dort sitzen wir mit den Trauzeugen und sonst niemand. So können wir diesem Problem ausweichen.



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.