Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   was schenkt ihr den Trauzeugen
was schenkt ihr den Trauzeugen
 1 2
fraztaz  am 16.04.2009

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

für mini trouzügin isch's selbstverständlich xi, das i mitchumä ihräs chleid go ussuechä u sie natürli o mis. u sie het sicher keis gno, wo mir überhaupt nid gfauä het. üsi trouzügä si aber o gliichzitig üsi beschtä fründä u drum ischs viellicht grad nomau öppis anders. mir hei zum bispiu nid gschwüschterti wellä, will mir me mit üsnä fründä zämä si u si üs dur da o besser kennid. s'hei sicher nid aui freud ka, aber für üs stimmts so.

Am 05.09.09 isch es sowiet!



Muggi  am 16.04.2009

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

das isch au d`Hauptsach das für euch stimmt..i het gern mini best fründin welle nur sie isch im januar mami worde und het soviel umd Ohre,leider wohnt sie jetzt au sowit vo mir ewäg! Jetzt isch mi Brüeder Träuzüg er het riese freud und schänkt eus sache wo er garnid sötti! Jo und trauzügin isch Schwöster vom Fründ er hets so welle! Jo bi froh das sie sich jetzt chli gänderet het!




maju  am 16.04.2009

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

@ muggi werum hesch du de seie gno aus Trauzügin? u organisieret dir de fasch aues selber?

ouso mir hei ja 4 Brautführer u bi zwöine weis ig nidemau was sie alege............. i hoffe itze mau dases mir o chli gfallt, aber mir si da nid so aspruchsvoll, u ehrlichgseit bi ig no froh das ig nid ha mit "müesse" isch haut o geng ä organisation frag u mi dünkt i ha süsch scho gnue um d ohre, u drum due i mi bi so viuem wie müglich nid einmischen
mir hürate am 02.05.2009



Inessa

nicht registriert

am 16.04.2009

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

Wir warten erstmal auf die Hochzeit und schauen was sie alles so machen, wir machen eben viel allein. Nach ihrem Aufwand richten wir uns dann auch ein wenig was wir dann machen. Eigentlich hatten wir einen kleinen gemeinsamen Ausflug mit Verpfegung geplant oder etwas in der Art. Ein Nachtessen oder so fände ich persönlich nicht so der Hit und wenig persönlich.

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



Muggi  am 16.04.2009

Re: was schenkt ihr den Trauzeugen

maju mi schatz het sie gnoh,ich ha mi Brueder gnoh jo mir organisiere eigetli alles sälber usser spieli,Fahrbare untersatz! Weiss nid was mini Familie sich do no usdänkt! Zivile wird vo mine Eltre übernoh



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.