Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Wedding Bathroom Basket
Wedding Bathroom Basket
 1 2 3 4 5
himbeer  am 20.09.2012

Re: Wedding Bathroom Basket

hihi sones chörbli hani mir au notiert, das findi sehr herzig. eui idee sind au super. mir händ kei chind am fäst, also aspirin oder so chunnt denn au dri. vilicht bi de girls no en champagnerchüehler mit prosecco demits bim schnädere ufem wc chönd astosse und bi de jungs es paar bier, haha das wärs no



valey  am 20.09.2012

Re: Wedding Bathroom Basket

hihi himbeer das isch no luschtig mit em Prosecco
ha neumet gläse das es paar au no paar Zitschrifte toh hend hihi

was meineter do dezue?



himbeer  am 20.09.2012

Re: Wedding Bathroom Basket

hihi ja warum nöd. ich find me cha au es paar sache inetue wo nöd 100% ernst gmeint sind, es gaht ja au chli um d idee.



lululuana  am 20.09.2012

Re: Wedding Bathroom Basket

valey:
lululuana hesch de eifach je so es chlises döösli inetoh? und hesch no öppis heregschribe?


Mier hei so Härzchörbleni gha... mues gugge woni d Föteli drvo ha de chanis ufelade!
Agschribe hei miers nid, abr d Lüt hei sich uf jede Fall bedient und heis o mega gschetzt. Viel hei nume dr Chopf gschüttlet, nid bös gmeint, abr das isch o widr typisch ig...am liebschte alles bis iz chliinschte Detail planet!



valey  am 20.09.2012

Re: Wedding Bathroom Basket

ich finds no en herzigi idee :)

ich wett de sehr wahrschinli no paar chlini luschtigi Sätz hereschribe hihi



schmetterling84  am 20.09.2012

Re: Wedding Bathroom Basket

Ig finds ä super sach vorallem freu mi au immer im resti wenns eis het und vorallem über handcreme!!!

@ dia zerst ha ig bitz miesse lache ab dim vorschlag mit en nagelklipser aber nach ere sekunde ha igs öbis vom sinnvollschte gfunde.... Wer kennts nid wenn dr nagel irisdt und mäh dr ganz obe dra ummefingerlet und irgend wenn isch dr nagel tief igrisse und er muess weg... Meistens nid sehr schmerzlos...

Ig wird sicher au eis mache ha nur bitz bedenke weg dä kinder... Nid dass si öbis chönnte schlucke sondern seich astelle mit lipestiftbund co!



dia

nicht registriert

am 20.09.2012

Re: Wedding Bathroom Basket

@schmetterling
Hihi, ha nume an mi gg dänkt, dä brucht vill dr nagelknipser. Ich dänk e maa brucht das eher als e nagelfiele!! und wie du seisch, es git nüd ekligers als wenn me e igrissene nagel het!



valey  am 21.09.2012

Re: Wedding Bathroom Basket

ehr hend do scho recht mit em Nagelknipser

zerst hani chli bedenke ka weli denkt ja denn wenn all müend de glich knipser bruche isch das ned grusig? hehehe



lululuana  am 21.09.2012

Re: Wedding Bathroom Basket

voilà, hie no üsi Chörbleni...



valey  am 21.09.2012

Re: Wedding Bathroom Basket

lululuana
volll süüüüüüüüüüüüüüesss :D



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.