Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Weddis / Swiss - Wedding Homepage
Weddis / Swiss - Wedding Homepage
 1
Lola

nicht registriert

am 07.05.2009

Weddis / Swiss - Wedding Homepage

hallo zusammen,

ich möchte von swisswedding.ch eine hochzeitshomepage erstellen. jedoch irrgendwie geht es um weddis die man hin und her schicken muss...aber jedesmal wenn ich das file öffnen will bricht mein computer zusammen. wisst ihr was es mit diesen weddis vor sich hat?

danke für die info.

lg lola



aengeli  am 07.05.2009

Re: Weddis / Swiss - Wedding Homepage

das ist mir auch immer passiert.. darum hab ich dann schlussendlich doch die homepage auf wirheiraten gemacht...



Lola

nicht registriert

am 08.05.2009

Re: Weddis / Swiss - Wedding Homepage

@aengeli

chasch du mir ev. mal erklärä wiäs mit dänä weddis lauft...ich chum garnöd drus?

wird ufeinmal d homepage gsperrt wän mer d weddis verbrucht hät...?

lg lola



aengeli  am 08.05.2009

Re: Weddis / Swiss - Wedding Homepage

@ lola..
Nei, d Syte wird nid gsperrt wenn d Weddies verbrucht hesch.. jedes mau wenn du di ilogsch, denn bechunsch weddies-punkt, und gloubs ou wede fotine is album ladsch oder so. uf all fäll chasch när die für Gschänk ide Fore benütze (ha zwar nie gnau usegfunde, wasi gnau dermit meine) oder zum Teil hei si äuä ou so Zuesätz-Funktione fürd Websyte oder s Forum wo würde koste und für das chasch gloubs äbe ou die Weddies bruche.. So hani ömu verstande.

Zuletzt bearbeitet am 08.05.2009



Lola

nicht registriert

am 08.05.2009

Re: Weddis / Swiss - Wedding Homepage

@aengeli

dankä vielmal fürd erklärig.....ok, dämfall machi d homepage detä.

us irrgendämä grund han ich diä info. niä chönä läsä (wäll immer cho isch ,,unberechtigt'') komisch

grüässli und schöns weekend

lola



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.