Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Weli Tischform?
Weli Tischform?
 1 2
Saraa

nicht registriert

am 17.11.2009

Weli Tischform?

Hallo zämme

Welli Tischform nehmet ihr?
Rundi Tisch, U-form tisch, oder Blocktisch?
Mir sind eus da nöd sicher welli Tischform mir wend und welli am beste isch, bidä runde tisch findi ebe schad dass nöd alli zämme hocket und mer au nöd mit alnä cha rede bim esse und so.
Was denket ihr isch am beste?

Grüessli sara





Sposina  am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

Hoi Saraa

Mir händ rundi Tisch, und de Tisch vom Bruutpaar isch Oval und chli grösser. I persönlich fendes so am Beste, well denn sind 8 Lüüt am Tisch und s chönd meh oder weniger all mitenand rede. Wenn du zb. en U-Form hesch, denn chönd jo glich nor grad die mitenand rede wo näbedra hocked, weisch wini mein? Und die Idee vo de Inessa, dass mer im Verlauf vom Obe die ganz Tischornig wächslet, fendi super, well sich denn d Lüüt meh ufmisched..



speedy  am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

Hoi Saraa
Also ich dänk mit allne rede chasch sowieso nid, egal welli Tischform dass du nimmsch. Und ich find rundi Tisch, so achter oder zähner, immer no am edelschte. Schlussändlich wird ich aber müese druf achte, was im Restaurant überhautp machbar isch. Rundi Tisch fänd ich aber au vo de Dekoration här fascht am eifachschte, öppis chlises id Mitti, denn händ alli öppis devo.



Saraa

nicht registriert

am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

sind den am tisch vom brutpaar auch 8 Persone?wer hockt alles am tisch mit eu?



Sposina  am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

Hmm ich weiss ned so gnau aber ich glaub ca. 12-14 Lüüt..
Das wird no schwerig wer a eusem Tisch hockt, aber sicher mal Trauzüge mit Begleitig, bi de Eltere semmer eus no Uneinig, well mini Eltere trennt sind und ev. Gschwösterti.. das isch aber alles no sehr offe!



Pamuya  am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

Also mir sind am abig ca. 39-40 Lüüt und hend unter anderem au vom Platz her rundi Tisch gwählt.
Es sind insgesamt 4 Tafle für 8 Persone und 1 Tafle für 10 Persone. Da mirs aber relativ "eng" gfunde hend hend mir ade 8ter Tisch jewils nur 7 persone und am 10ner Tisch ( Bruut-Paar, Trauzüge mit Partner, Eltere) sind mer 9 Lüüt).



sunshine83  am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

Wir haben an unserer Hochzeit runde Tische gewählt, wir waren insgesamt 49 leute und haben immer 6 bis max. 7 leute an einen Tisch plaziert. Zum tanzen wurden dann alle Tisch auf die seite geschoben hat alles super geklappt

für alle die es interessiert wie es aussah unten ein Foto

Just Married seit 25.09.09



Saraa

nicht registriert

am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

Ja ich wird wahrschindlich au di runde tisch neh, chli schad isch ebe dasd eltere vo mim schatz gschiede sind und sich gar nöd guet verstönd und mir sie witusänand platziere müend..drum machts das ganze au chli schwieriger



schusseli  am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

Das mit de gschiedene Eltere isch würki chli müehsam. Zum Glück chunt nur min Vater mit neue Partnerin as Fest. Bi mim Verlobte verstönd sich d Eltere wenigstens eso, dass sie a eim Tisch chönd sitze mitenand.

Ich wür denn aber so oder eso rundi Tisch neh und kei U-Form. Bi runde Tisch chönd ihr d Eltere vo dim Schatz wiit usenand setze und denn söttis keis Problem si. Usserdem find ich, dass rundi Tisch au vo de Deko her sehr guet passed für e Hochziit.



Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



tonie  am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

wir werden rechteckige tische wählen (also es gibt gar keine runden). wohl so für 8 bis 10 personen. Ob wir eine sitzordnung machen wissen wir noch nicht. ich finds noch lässig, wenn alle dort sitzten können wo sie wollen. aber dann haben immer alle so einen stress mit denen zusammen zu sitzen, mit denen sie möchten. das ist noch unser knackpunkt. mal gucken.
ich finde runde tische sonst etwas unprakisch, weil sie recht viel platz brauchen. aber schön sind sie halt schon.



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.