Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Weli Tischform?
Weli Tischform?
 1 2
Saraa

nicht registriert

am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

Hey schusseli

Dörf ich fröge warum dini muetter nid chund? hend ihr das so abgmacht?
Wer uf en art ebe au am beste wen dmuetter vo mim schatz nid chund..



Saraa

nicht registriert

am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

was haltet ihr davo, wen mer de bruutpaar tisch mit erä chline U-form macht und die andere rundi tisch hend?
da am brutpaar tisch bi eus ebe 10 Persone sind wirds chli eng mit rundi



schusseli  am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

Hey Saraa

Ja, klar döfsch fröge. Ich han sit de Scheidig vo mine Eltere keis guets Verhältnis meh zu minere Muetter bzw. eigentli gar keis meh. Drum wird sie au nöd iglade sie. Zudem wohnt sie mit ihrem neue Maa in Dütschland, so dass ich ihre guet usem Weg chan gah.....

Die Idee mit em Bruuttisch also U-Form find ich ez nöd so ideal. Ich als Gast fänd das glaubs chli komisch und au sust rein vo de Deko her, gseht nöd gad optimal us, find ich persönlich ez. En runde Tisch mit 10 Lüt sötti eigentli scho gah, die meiste hend ja öpe so viel am Bruttisch. Und sust halt chli ufsplitte. Ich find z.Bsp. dass Trauzüge mit Partner nöd umbedingt am Bruttisch sitze münd, bi eus hends nemli kei Platz am Tisch und ich han sie gfröged, und es stört sie überhaupt nöd. Sie sind eh lieber mit de Kollege a eim Tisch....




Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



Saraa

nicht registriert

am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

Ja min schatz het au nöd gross kontakt mit sim mami, also nöd das sie sich usem weg gönd, aber sie tuet sich so guet wie niä melde, chan au sie das 3 mönet nüd vo ihre ghörsch, sie isch chli en spezielle fall

ja mir müend au mal luege weg de sitzordnig, ich het ebe gern eusi eltere und gschwüsterti ah eusem tisch, müsst das au mal mit de trauzüge aluege, will mir hend jeh 2 Trauzüge und diä hend no en partner drum werets au zviel ah usem tisch.



tonie  am 17.11.2009

Re: Weli Tischform?

@saraa: find das eine gute idee. wenn ihr gerne die zehn leute an eurem tisch habt, dann sollen die und ihr es ja auch bequem haben.

aber ich frag mich eben, wie lang ich dann wirklich dort sitze und wie schnell man dann eh wieder an einem anderen tisch zum schwatzen sitzt.



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.