Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Wer verrät sein Hochzeitsmenu?
Wer verrät sein Hochzeitsmenu?
 1 .. 3 4 5 6 7 8
Piglet  am 16.11.2009

Re: Wer verrät sein Hochzeitsmenu?

@ nadine:
Be öis händ d'Gäst ofem Amäudezettel chöne agä öbsi Allergie oder Onverträglechkeite händ oder öb si lieber es Vegimenü hätte. Es paar händ denn dört agä, was si ned ässet. Generell wördi bem Menü druf luege, dass ned öpis mega ossergwöndlechs nemmsch. Be Fisch wördi ganz sicher en Alternative abiete (wörd sech grad no met em Vegi lo verbinde). Be öis hets eifach en Vegi ond en Fleisch-Houptgang gä. Fisch hei mer ke gha.

@Sanpas:
Mer händ Poulet a Marsala-Pfeffersauce ond Gratin zor Hauptspis gha. Auso ou öpis eifachs, kes türs Fleisch. Eg be der Meinig es muess ned emmer Filet o.ä. gä. Es het sech be öis niemer beklagt, em Gägeteil, aui händs fein gfonde.



tinkerbell

nicht registriert

am 16.11.2009

Re: Wer verrät sein Hochzeitsmenu?


ich liebe ja schweinsfilet an calvados-sauce... das wirds dann ziemlich sicher bei uns geben...



Sanpas  am 16.11.2009

Re: Wer verrät sein Hochzeitsmenu?

@all
danke viel mal - isch mega lieb vo eui - macht mer gard wieder chli meh freuid. das thema ässe findi isch rächt kompliziert bi euis
ich glaub au, dass es eifach für euis muss stimme und hauptsach es isch fein. für mich isch sowieso s'dessertbuffet am wichtigschte uf das chani uf kein fall verzichte....



tinkerbell

nicht registriert

am 19.02.2010

Re: Wer verrät sein Hochzeitsmenu?


hallo zäme

ha dänkt ech "läbi" dä thread weder einisch uf... wär verrotet no sis menu?

mer hend leider sgspröch metem catering noni gha, aber zemli secher hemmer as houptgang schwiinsfilet anere calvados-sauce...

gruess tink

***3. Juli 2010***



speedy  am 19.02.2010

Re: Wer verrät sein Hochzeitsmenu?

Mir händ au erscht d Offärte vom Restaurant griegt und uns nonig geinigt. Wenns nach mir goht isch dr Hauptgang Saltimbocca alla Romana mit Safranrisotto.
Was mer aber scho wüssed isch s Menü vom Zivile: Dört gits Cordon Bleu mit verschiedene Bilage (Pommes Frites, Teigware, Ris). Unseri Trauzüge händ sich das gwünscht, respektive uns gfrogt öb mir mit däm Menüwunsch ächt chöned läbe, und ich finds cool, min Liebschte au, und au mini Eltere freued sich mega druf. Sind halt alles eher "gwöhnlichi" Lüt wo mit wärschafter Chuchi vil meh chöned afoh als mit Haute Cuisine. Drum wird wohl au s Menu am Fescht eher - naja, wie seit me däm? bürgerlich? urchigi Schwizer Chuchi? Aber uns und allne unsere Gäscht passts so.



beauty  am 19.02.2010

Re: Wer verrät sein Hochzeitsmenu?

Kalbsfilet an einer Morchelrahmsauce
Kroketten und Saisongemüse

mmmmhh, ich freu mich riesig drauf!!



----------*** 3. Juli 2010 ***----------



speedy  am 19.02.2010

Re: Wer verrät sein Hochzeitsmenu?

Ja beauty, da würde ich mich auch drauf freuen!

Was mich aber eigentlich noch viel mehr interessiert als euer Hauptgang ist: Wie viele Gänge hat euer Menü überhaupt? Ich finde ja persönlich, dass ein Salat zur Vorspeise, dann der Hauptgang und dann die Hochzeitstorte reichen würde. Aber wir werden wohl noch eine zweite Vorspeise einbauen. Wenn wir uns denn auf eine einigen können...



Carmile  am 19.02.2010

Re: Wer verrät sein Hochzeitsmenu?

hey beauty

kalbsfilet a morchelrahmsauce tönt lecker, chum grad hunger über :-))

i het fürd vorspies am liebste rindstartar, aber isch halt sone sach, das mag nöd jede. es rinds carpaggio fändi au erfrischend im sommer...naja, mer hend no chli zit. uf all fäll werdets zwo vorspiese im gourmetstil und wo vom aug her schön usgseht, do leggi sehr viel wert druff ;-) gräucherti ente a filetierte und flambierte orange hani au sehr gern, aber das isch denn weniger es sommermenü. Sashimi von Thunfisch & Crevetten fändi sehr lecker, isch aber au wieder en heisse, wägs nöd jede gern hät. Hummer & Scampi Cognacsauce, Wirsing und Kartoffelpüree, für dä menuvorschlag gilt es gliche. i han ebe gern echli was ussergwöhnlichs. jo viel me findi ufde karte au gad nöd wo mer so spontan passt. aber de chef hät gmeint mer chönnet üs was usdenke wo mer gern hend und denn kocht er üs das fürs testesse.

zum hauptgang gits sicher versch. fleischsorte vom grill, wo sich jede chan ussueche. wenn üse koch döt scho BBQ weltmeister isch (mit dene schwarze tolle ofegrill wod au chasch räuchere), mues me das nutze.

für de dessert machet mer es chlises buffet fürd hälfti vode lüt und für di andere gits dhochzitstorte.

für di erste zwo gäng willi tellerservice, für di letschte zwo gäng buffetform. so gsehts us:-)



Franziska

nicht registriert

am 19.02.2010

Re: Wer verrät sein Hochzeitsmenu?

Wir sind ja wie ihr wisst in einer Waldhütte.Zuerst wollten wir Bräteln, aber jetzt kümmert sich der Feuerwehrverein (Hobbyköche)darum. Unser essen
Vorspeise; Kleine Pastetli mit einer Gemüsefüllung, schön garniert
Hauptspeise; Bodenbraten, 6 verschiedene Salate, verschiedenes selbergebackenes Brot
Dessert; Garamelisierte Ananas mit selbstgemachter Glace

Der Bodenbraten,wird speziell gemacht. Das heisst, Tage im voraus wird er gesalzen und geräuchert, danach speziell eingepackt und in einem Loch im Waldboden auf glühenden Kohlen gegart. daraus machen wir ein Spiel, bei der Ankunft gibt es Bowlen und dann machen die Trauzeugen ein Spiel. Der "Gewinner" wird in Gummistiefel und alte Feuerwhrklamotten gesteckt und muss mit der Schaufel, das Znacht ausgraben gehen!

Um Mitternacht, gibt es dann noch Torten und Dessertbuffet (Geburri!!)

Hoffe das schmeckt unseren Gästen. Ist halt mehr währschaftlich, aber wir haben das gerne und zur Waldhütte passt es auch!

Bin auf weiter Menüs gespannt....
Franziska
26. Juni 2010



Carmile  am 19.02.2010

Re: Wer verrät sein Hochzeitsmenu?

hey franziska

das tönt ja cool, v.a. die idee mit dem ausschauffeln :-)) hehe. was für ein spass. hätten wir in einer hütte die hochzeit gemacht (was ich zuerst wollte, im winter), hätten wir bestimmt auch sowas speziells gemacht. mein schatz hätte dann sicher noch ein spanferkel gewollt, typisch für ihn



 1 .. 3 4 5 6 7 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.