Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Wie bringt ihr eure Gäste nach Hause?
Wie bringt ihr eure Gäste nach Hause?
 1 2
Mcliv  am 16.01.2008

Wie bringt ihr eure Gäste nach Hause?

Hallo Zusammen

Wir planen gerade, wie unsere Gäste wieder wohlbehütet nach Hause kommen. Das ist uns sehr wichtig. Hotelübernachtung möchten bzw. können wir nicht anbieten.
NezRouge Service ist eine Möglichkeit. Die Kosten bis 50Personen pauschal 400Fr. Die sind sehr flexibel und fahren auch eventuelle Autos nachhause.

Was gibt es sonst noch für Möglichkeiten? Und wie teuer ist das ungefähr? Wie habt ihr das gelöst? Freue mich auf eure Antworten.




Sille  am 16.01.2008

Re: Wie bringt ihr eure Gäste nach Hause?

hallo,
genau dies beschäftigt uns auch schon einige zeit. und die idee mit nez rouge finden wir eigentlich sehr gut, zumal die gäste da auch ungebundener sind, als wenn man alle gemeinsam ca. 2 uhr mit dem car zu einem sammelplatz fährt.
bei uns kommen viele mit auto zum apero und danach werden sie von uns chauffiert (car, schiff). wir sind dann ca. 20 km vom apero/kirche entfernt und dann müssten einige gäste wieder zum auto...

Sille & Andi heiraten am 6. September 2008
www.wirheiraten.ch/SilleundAndi



smil09  am 16.01.2008

Re: Wie bringt ihr eure Gäste nach Hause?

Hallo
Ich ha leider au kein konkrete Vorschlag. Bi üs isch äs ähnlich wie bi dä Sille. D'Chilä wo mär üs träffäd isch öppä 10km vom Restaurant, wo mer dänn am Obig sind entfernt und am Nomitag simmer mit äm Car underwegs. Miär machäd dänn mit äm Car wohrschienlich bi dä Chilä no än Stopp, so dass diä wo wönd chönd s'Auto mitneh. Für di andärä hämmer mol än Kolleg gfrogät wo än Chlibus hät öb er eventuell würd ä chli Taxidienscht mache. Er dörf däfür au mitässe (aber nöd trinke :-) ). Mol luege, öb er do druf igoht. Als Alternative würdet mier mol luegä öb mer mit ämene Taxiundernehme irdend än Deal cha mache, ha aber no kei Ahnig öb da goht und es wär wohrschinlich enär tür. A Nez Rouge hämmer au scho dänkt. I ha aber gar nöd gwüsst, dass diä so Pauchalpriese händ. Normalerwis fahred die doch nu Lüt hei, wo äs eiges Auto däbi händ, oder?
Däne wo vo wiet her chömed tuämer au no äs paar Hotel usäsueche. Diä müends dänn aber selber zahle.



smil09  am 16.01.2008

Re: Wie bringt ihr eure Gäste nach Hause?

Hallo
Ich ha leider au kein konkrete Vorschlag. Bi üs isch äs ähnlich wie bi dä Sille. D'Chilä wo mär üs träffäd isch öppä 10km vom Restaurant, wo mer dänn am Obig sind entfernt und am Nomitag simmer mit äm Car underwegs. Miär machäd dänn mit äm Car wohrschienlich bi dä Chilä no än Stopp, so dass diä wo wönd chönd s'Auto mitneh. Für di andärä hämmer mol än Kolleg gfrogät wo än Chlibus hät öb er eventuell würd ä chli Taxidienscht mache. Er dörf däfür au mitässe (aber nöd trinke :-) ). Mol luege, öb er do druf igoht. Als Alternative würdet mier mol luegä öb mer mit ämene Taxiundernehme irdend än Deal cha mache, ha aber no kei Ahnig öb da goht und es wär wohrschinlich enär tür. A Nez Rouge hämmer au scho dänkt. I ha aber gar nöd gwüsst, dass diä so Pauchalpriese händ. Normalerwis fahred die doch nu Lüt hei, wo äs eiges Auto däbi händ, oder?
Däne wo vo wiet her chömed tuämer au no äs paar Hotel usäsueche. Diä müends dänn aber selber zahle.



Lela  am 16.01.2008

Re: Wie bringt ihr eure Gäste nach Hause?

Hallo zämme

mer wärde 2 Kollege vo mim brüeder organisiere wo a dem obe taxiere. sie wärde denn ehres auto debii ha ond wenn öper hei wet, tüend sie die jenig person hei fahre.
wenns gäst sind wo s'auto debii händ, fahrt der eint mit dem auto ond diese ehm noche. so müend gäst am nöchste tag s'auto nümme hole wenn sie am vorobe e chli z'viell gha händ.
denne kollege gämer de öpis chlises för die dienstleistig - chonnt üs aber viel günstiger als es taxi oder eso.

liebi grüess



madmadi  am 18.01.2008

Re: Wie bringt ihr eure Gäste nach Hause?

Lela, das esch en super Idee!!! Ich froge grad mi Brüetsch, öb är zwee Kollege het, wo sech chli öppis näbenie wette verdiene, geniau!

Nez Rouge wär natürli guet, aber dä Service biete si ned ide ganze Schwiz a ond i öisere Region - war ja klar - äbe au ned.



bruut2009

nicht registriert

am 22.01.2008

Re: Wie bringt ihr eure Gäste nach Hause?

ja mier mached das au so...
mer fräged 2 kollege oder bekannti vo de eltere wo das denn mached...
ich finde das super...will nur scho nach em ganze apero und nachtesse mit wii und denn nachli champagner immer nur zum astosse...und plötzlich het mer denn z viel trunke (bi dene 0,5 promille) und mer muen nöd am nächste tag müesam so auto hole...



Sibylle  am 22.01.2008

Re: Wie bringt ihr eure Gäste nach Hause?

Mir hei das ou mau diskutiert gha, mir hei aber jitz gluegt das üses fescht für alli sehr näch isch vo dehei, mini eltere bi mine schw. eltere in spe chöi im gästezimmer logiere wesi wette (ischs huus näbe dra) odergäng no hei fahre sy i 5 minute dehei!

i muess eifach säge, dass i a au dene hochzyt wo mir gsi sy gäng bi nüchtern blibe und bi heigfahre und würkli gäng aui gäst selber hei müesse luege?

lg


daniel & sibylle 19.01.01= 30.05.2008 / 07.06.2008



Dina

nicht registriert

am 29.03.2008

Re: Wie bringt ihr eure Gäste nach Hause?

Hallo
Mer händ de gäst wo vo wieter ewäg sind gseit, dass es es hotel 200m Fusswäg weg vom fescht git. Sie müend das Hotel selber zahle. Jede ischfür sich selber verantwortlich das er wieder guet hei chunt.
Mer sind nämlich dr meinig alli sind alt und vernünftig gnueg.
Wir heiraten am 23.8.08



Nicole80  am 30.03.2008

Re: Wie bringt ihr eure Gäste nach Hause?

hallo zäme

wir heiraten an unserem wohnort und da unsere lieben fast alle auch hier oder in naher umbgebung wohnen, ist das kein problem. sie gehen wohl zu fuss oder mit dem taxi nach hause. ich weiss nur noch nicht, wie ICH zur kirche komme. da wir wie gesagt an unerem wohnort heiraten und feiern macht ein schiches auto keinen sinn. und meine trauzeugin soll ja auch mit mir anstossen können ;) whrscheinlich werde ich auch im taxi zur kirche. im bus wäre dann doch ein bisschen stillos, nicht?

lg



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.