Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   wie funktioniert das mitem ässe?
wie funktioniert das mitem ässe?
 1
Muggi  am 27.08.2008

wie funktioniert das mitem ässe?

Sali zämme
Ich han en frog....Und zwar
Wie händ Ihr das mitem ässe gmacht!! Händr euch paar Restis agluegt,mol go ässe gsi und de entschiede das er döt wänd Fäst mache?

lg muggi



nordliecht  am 27.08.2008

Re: wie funktioniert das mitem ässe?

wir haben uns für unser lieblingslokal entschieden. dort essen wir jeweils, wenn wir uns was ganz spezielles gönnen wollen. somit war schnell mal klar, dass wir dort und nirgendwo anders feiern wollen. super essen, herzlichen service und spezielles ambiente. probessen waren wir nie und werden wir auch nicht mehr. wir wissen, dass sie dort einen super job machen.

zivilisch verhiratät sit em 06.06.08, kirchlich am 06.09.08

*weil du es bist, weil es liebe ist*



jovia

nicht registriert

am 27.08.2008

Re: wie funktioniert das mitem ässe?

Mier hends gleych wie nordliecht gmacht - hend eis vu eysne Liäblingsrestaurant usgwählt. Sind zwar go Probe ässe, aber nur weil sich dass grad ergäh hed - hättid dem Choch ai blind vertraut .

Wenn ier so eppis nid hend, isch es sicher empfählenswert paar Restaurants go aluege - miend ja nid grad i allne ässe, viellicht mal go "probe luege" und denn entscheyde eb's eych überhaupt gfallt und's en gnueg grosse Saal hed. Wenn ier eychi zwei Favorite hend chend ier ja immer nu i dene goge ässe.

elg jovia

*weil ich mier sicher bin*

glücklich verhüratet sitt am 29.02.08 und 19.07.08 - our d'ün singul dvainta ün dubel... :o)



Muggi  am 27.08.2008

Re: wie funktioniert das mitem ässe?

cool danke für Euri antworte....
De müemer langsam mol starte mit ässe oder so

Wünsch euch en schöööne Obe griessli



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.