Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   wie machet dir das mit dä ringe?
wie machet dir das mit dä ringe?
 1
Sibylle  am 24.01.2008

wie machet dir das mit dä ringe?

Tuschet dir d ringe zivil und kirchlich oder wie machet dir das?

wenn leget dirsä würkli a scho abem zivile oder ersch nachem kirchleche?

ha scho mau gfragt isch aber lang her viellicht hets jitz paar meinige me:-)



daniel & sibylle 19.01.01= 30.05.2008 / 07.06.2008



jovia

nicht registriert

am 24.01.2008

Re: wie machet dir das mit dä ringe?

Hi
Da mier eysi Ehering jetzt scho als Verlobigsring trägid, wirdid mier nachem zivile d'Ring tusche bzw. d'Hand wächsle . S'offizielle wächsle findet denn aber scho i de Chile statt, dett wärdids ja ai gsägnet dur de Pfarrer.



Ninic  am 24.01.2008

Re: wie machet dir das mit dä ringe?

Miar werdend d'Ring am kirchlicha tuscha. Das händ miar ein Tag nach am zivila.



nordliecht  am 24.01.2008

Re: wie machet dir das mit dä ringe?

wenn wir dann mal ringe haben......deine frage haben wir uns auch schon gestellt. wir heiraten eben drei monate vorher zivilisch. grundsätzlich werden wir es wahrscheinlich kaum erwarten können diese anzuziehen, aber anderseits "reuts" uns diesen schon vor der kirchlichen Hochzeit die ersten Kratzer zuzufügen. hmmm,......wie du siehst bin dir auch keine hilfe

miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



madmadi  am 24.01.2008

Re: wie machet dir das mit dä ringe?

Ich dänke, mer wärde d Ringe bim chirchleche Hochzit tuusche. Isch äbe ou nor ei Tag nach der Ziviltrouig. Ond obwohl für üs s Zivilhochzit vom Datum här (öise 10. Johrestag) wichtig und speziell isch, wird doch die chirchlech Trouig fiiirlicher und dorom för öis de richtigi Rahme für de Ringtuuusch si.



muuus  am 24.01.2008

Re: wie machet dir das mit dä ringe?

hallo sibylle,mir tüe üsi Ringe ir Chile tusche, der offiziell mit Ringchüsi... Als Gravur wete mir dr Name dinne ha und Datum vor Zivile und Chirchliche Trauuig. Mau luege ob das geit. Ha sogar ghört, dasme cha dr Name säuber schribe und so wird är nach Handschriftvorlage igraviert. Findi no speziell. Wobi mi Schatz da gar nüd dervo hautet...tja



Sandy  am 24.01.2008

Re: wie machet dir das mit dä ringe?

Hallo Ihr liebe

Mir händ am 4.Jan.08 zivil ghürate (äs isch wunderschön gsi )
und au dänn eusi Ring tuscht.am 30.Aug.08 hämmer no euses chirchliche Hochzit und dänn lömmer eusi Ring vorher namal poliere und tuschets i dä Chile namal.
Mir händ je am andere sin Name und beidi Datum im Ring graviert.
So hämmer und chömer eusi Täg ganz gebührend fiere und verewige.

Liebi Grüessli
Sandy



jeannine79  am 04.02.2008

Re: wie machet dir das mit dä ringe?

Hallo Sandy
Mir hüratet au am 30.08.08 kirchlich :) wo düend denn ihr?

liebe Gruess



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.