Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Wieviel zahlet ihr für en Fotograf?
Wieviel zahlet ihr für en Fotograf?
 1 2 3 4 5
nicole-martin  am 01.03.2010

www.fotopolverino.ch

Hallo Saraa www.fotopolverino.ch das ist ja gar nicht gut schlechte bilder



nicole-martin  am 01.03.2010

Re: Wieviel zahlet ihr für en Fotograf?

Bellina super bilder aber nicht im ernst



Carmile  am 01.03.2010

Re: Wieviel zahlet ihr für en Fotograf?

@nicole-martin: also was jetzt? super oder nicht? :-)

bellina gefällt mir persönlich nicht, ist mir zu gestellt und ich find die qualität nicht soo berauschend für den preis. aber jedem das seine.

was versteht ihr denn unter einem typisch italienischen fotografenstil? das würde mich einmal wundernehmen, weil hier immer die rede davon ist.

grüessli



nicarina1985  am 01.03.2010

Re: Wieviel zahlet ihr für en Fotograf?

Was findet ihr dänn a dem nöd guet?? nimmt mi schono wunder..



Carmile  am 01.03.2010

Re: Wieviel zahlet ihr für en Fotograf?

hey nicarina

also bzgl. bellina? wie gseit, mer persönlich isch es viel zu gestellt, isch sicher aber au so vode brutpaar gwünscht worde. au gfallt mer es fotibuech gar nöd mit de minere meinig no nöd zemepassende layouts. aber das isch gschmacksach.

bzgl. de qualität. viel fotos sind i mine auge verschwomme. nöd de effekt mit im vordergrund scharf gstellt und im hintergrund verschwomme, sondern komplett. evtl. isch es au dbildbearbeitig im nochhinein. zudem findi dass dlüt teils nöd sehr vorteilhaft usgsehnd, da dliechverhältnis nöd optimal sind bzw. dkamera nöd optimal druff igstellt isch. teils häts schatte im gsicht, teils isch es zu dunkel oder dfarbe zu grell.

abgseh vom stil wo jetzt überhaupt nöd mis ding wär, hetti jetzt für de pris me erwarte. das söll kei konfrontation si für all die, wo dävo begeistert sind, aber das forum isch jo für meinigsustusch do.



nicarina1985  am 01.03.2010

Re: Wieviel zahlet ihr für en Fotograf?

aha jo also dä Bellina hani gar nonig aglueged gha.. aber jetzt wonis aglueged han mueni sägä.. i dänk das mit dä verschwommene das isch hundertpro Bildbearbeitig.. will wänns foti sälber verschwumme wär würs anderst usgseh.. dänki mir.. do i au scho kurs gmacht han (und au wott mi druf mol selbständig machä oder allefalls astelle loh) gsehnis scho biz was isch dKamera und was isch dBearbeitig..

aber ansonste do hesch scho recht.. sie sind nöd gad so dä hit wämers gnauer alueged.. und würkli en unterschied zu dä Schwizerstil isch wänn mi frogsch nöd anderst oder schlechter oder besser.. i dänk er isch en italiener und dänkt drum wow i italiener dänn mini fotis au italienisch..

und zum gstellte i dänk da wird schwirig eine finde wo dFotis nöd gstellt sind aber vom gfühl här findis au nöd gad diä beste.. obs wegem gstellte isch oder nöd chani nöd sägä.. en guete tipp da mit mir mol en profifotograf gseit: en guets foti isch es foti wo mer meh als 2 sekunde aluegt.. und do hani leider keis däbi gha.. aber i find dä machts besser alsi au scho gseh han.. do sind dUnterschied scho recht gross.. jedem das seine wiä du au scho gseit hesch Carmile..

übrigens händ mir au en italiener als fotograf und sini bilder gfalled mir würkli guet.. aber isch au gschmacksach und uf sinere homepage hets scho paar gueti fotis aber wänn mer all sini alueget dänn mueni sägä no viel besser als uf dä homepage.. drum isches no schwirig zum sägä.. und wa ganz wichtig isch bim fotograf ussueche isch dHarmonie.. wänns nöd harmoniert zwüsched em fotograf und dä lüt dänn gseht mer das dä bilder ziemli guet a..



nicole-martin  am 01.03.2010

Re: Wieviel zahlet ihr für en Fotograf?

Nicarina1985 wer is din fotograf?



Carmile  am 01.03.2010

Re: Wieviel zahlet ihr für en Fotograf?

hi tumi

danke für dini antwort. jo demfall weissi jetzt warum mer de stil nöd gfallt. mer sind dlüt a sich zwenig im mittelpunkt, zviel schi schi für min gschmack :-)

das mit em weichzeichner. sorry, aber i verstoh eifach nöd warum de igsetzt wird. es tönt villicht komisch..aber es macht doch es foti nöd liebilcher, oder dgsichtszüg fiiner wenn de agwendet wird. für mi gseht die variante eifach immer amateurhaft us was viel schöner usgseht isch doch wenn dlinse uf details fokussiert wird, scharf gstellt wird und de hintergrund liecht verschwomme wird zum en würkli in hintergrund rücke. aber so zfotografiere mit de richtige belüchtig isch au e kunst und zeichnet minere meinig no en guete fotograf us. gad no bi erschwerte bedingige wie im huus ine etc. v.a. findi dass dfunktion weichzeichner bi vielne fotograf immer zu stark igsetzt wird. es bitz goht jo no, das machi mengisch au mit de macprogramm. aber nöd so dass sgfühl hesch sfoti seg qualitativ schlecht und mös jetzt verschlimm-besseret werde



nicole-martin  am 01.03.2010

Re: Wieviel zahlet ihr für en Fotograf?

ui ui Carmile da hast jemanden etwas aus der ruhe gebracht ..,,



Gioia25  am 01.03.2010

Re: Wieviel zahlet ihr für en Fotograf?

http://hochzeitscountdown.com/"][/url]

Jä also Italienische Styl isch MINI Meini so wies Carmile seit immer so schischi mässig.
Han au ganz tolli Fotografe wo schwitzer abstamig gsi si agluegt ( bi au schwitzerin).
Aber mir Persönlich gfallt das no das mir nochher sone überdimensionals Album mit Koffer bechömmä, das mir eifach schischi mässig gfötelet wärde und das unsi Eltere sgliche eifach chliner bechömmä und den no 5 chlini Poketbüecher für Trauzügund und gschwüschterti. Mini Mama und mini Schwöschtere begriffä das au gar nid.
Was mir eifach ganz wichtig gsi ische wo mer au mitem Bellina besproch hei,das mir nid soo extrem gstellti Föteli mache, d.h ich wot vor der Chille uf gar kei fall wie bi vilne Italienische Album scho gseh, Föteli mache wo ich bi mine Eltere oder min schatz bi sine Eltere dahei scho mega umepose düend, ... Und wot ich au mini Gäst bi unsene Föteli ibezie, nid nur e Album wo nur ich und min Zuekünftig mit de Eltere und Gschwüschtertä druf si. Ich wott au mini Cousine und Uhrgrossmuetter und und und drinne ha,chlei lebändiger...
Aber sünscht gfallt mir ebe die richtig no, aber ebe jedem das seine................

Buona notte



Zuletzt bearbeitet am 01.03.2010



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.