Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Wo heiraten?
Wo heiraten?
 1 2
Pfingstrose  am 02.07.2014

Re: Wo heiraten?

Mooona: Herzlichi Gratulation zu dem Schritt! Es isch so schön wenn de Tag den da isch. Bin jetzt den bald 3 Wuche ghürate... Mir hend im Zivilstandesamt vo Bade ghürate. Villa Boveri im Gartesaal. Dete hend über 50 Lüüt dring Platz. Es isch uuu es schöns Standesamt in Mint ghalte und mit viel Fenster. Trauuig wird au ganz schön gmacht nöd so Gsetzesartikel Gelabere... Sie hend sich richtig Ziit gno (will mer auch chli zahlt 300 CHF glaub) und super vorbereited. Han dir es Foti vom Saal aghänkt... E Kollegin vo mir hürated de Juli no im Garte vom Baur au Lac in Züri. Isch sicher au mega schön wird aber au sin Priis ha. Chund hald ächt au ufs Budged drufah...

Chan der suscht no Ort sege wo mir au sind go aluege und eus au mega gfalle hend:
- Sonne Seethoel Sempach
- Villa Honegg
- Villa Griswolden
- Blausee



himbeer  am 02.07.2014

Re: Wo heiraten?

@moona: am endi sind mer imene normale restaurant/lounge mit bar in züri i de altstadt gsi. die mached normalerwiis gar kei hochzite bzw sind mer die erste gsi. sie händ en schöne hinterhof, det häts e freii trauuig geh, denn grad aschlüssend apero, flying dinner und party (mir händ kei separati aperogäst gha). mittlerwiile händs aber umbaut, weiss gar nüm wies det jetz usgeht.



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.