Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Wo/wie sitzt ihr in der Kirche?
Wo/wie sitzt ihr in der Kirche?
 1 2
Tinebine  am 07.06.2012

Re: Wo/wie sitzt ihr in der Kirche?

Mir händ eigentlich vor gha zum siitwärts sitzä. Isch aber us Platzgründä nöd möglich gsi. Ich bi i d Chilä gloffä, GG vornä am wartä. Wo üsers Lied fertig gsi sind mir anägsässä. GG bitzli vor mir und mit em Ruggä gäg dä Altar, so das mir all üsi Gäscht geseh händ. Planet wär vom Pfarrer her zimmli sicher anderscht gsi Er isch dänn aber ganz spontan gsi und isch eifach in Gang inä gstandä zum mit üs redä Im Nachhinein mues ich sägä, es isch uu schön gsi so.
Grüessli



Trollkjerring  am 11.06.2012

Re: Wo/wie sitzt ihr in der Kirche?

Wir sasse mit dem Blick Richtung Gäste, auf der rechten Seite vom Altar. Ich fand dies super, da wir ständig unsere Gäste im Blick hatten und es für sie so auch etwas spannender war, als einfach nur unsere Rückseite zu sehen. Für etwas anderes hätten wir gar keinen Platz gehabt aber ich würde es wieder so machen. Wir hatten zwei grosse Stühle, die etwas von einem Thron haben (aber nur ein Wenig). Diese Stühle standen bereits in der Kapelle.

19.05.2012 It's you and me till the end of time.

Zuletzt bearbeitet am 11.06.12 20:41



Proeschu  am 15.06.2012

Re: Wo/wie sitzt ihr in der Kirche?

Aso mer send so ghocket, dass mer im 90-Grad-Winkel zode Gäscht gsi send... so hämmer alles im Blick gha... wemmer noch links glueget händ, hämmer alli Lüüt gseh ond wemmer gradus oder eher rächts (oise Pfarrer esch emmer chli omegloffe ond esch sehr oft of oisere "Ebeni" gsi ).
Mer händ das im Vorfeld besproche ond mer händ das en super Sach gfonde. Well klar möcht mer sich ofs Gschehe konzentriere (macht mer glaubs automatisch), aber es esch ebeso spannend wie berüehrend, wennmer gsehd, wie die Fiir bede Lüüt achonnd!

01. & 04.Juni.2011



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.