Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Zeitplanung
Zeitplanung
 1
nana  am 02.12.2008

Zeitplanung

Hiiiiiiiiiiilfeeeeeeeeeee

Eg ha me do im Forum chli dore gläse ond ha gmerkt, dass alli so frühe dra send met plane... Das heisst dass sie afangs johr scho dIladige för im August verschecke, oder sChleid scho hend jetzte....
Mer wärde im September hürote ond öber dIladige ha eg mer auso no kei Gedanke gmacht. Gets do im Forum no öpper wo im Septrember hürotet ond wie wit send der?
Be jetzt grad echli unsecher worde.

Grüessli
Nana



Piglet  am 03.12.2008

Re: Zeitplanung

Hallo Nana!

Mer hürote Metti Oktober ond hei ou nonig gross en Ahnig wie öisi Iladige wärde usgse. E wörd säge du besch no tiptop em Zitplan. Dass me d'Iladige afangs Johr verscheckt för em Ougust fendi persönlech eh fast chli früe. Osser me hürotet amne spezielle Tag, we emne Firtag oder e de Schuelferie. E mim Hochzitsplaner stot me sött d'Iladige so ca. 4 Monet vorhär verschecke. Me wott jo aus Brutpaar denn ou einisch wösse wievöu Lüt dass chöme. Auso för öich wörd dämfau so ändi April bzw. afangs Mai guet länge.
Hesch du no kes Chleid? E ha mis scho, esch aber ou ned soo früe planet gsi. E wörd aber gli go luege jetzt hesch die grösti Uswahl wöu d'Kollektione vom 2008 no erhältlich sind ond die nöie Kollektione scho dosse sind. Osserdäm gots scho es paar Woche bes s'Chleid denn chont, wenns muesch bstöue ond ändere muess me jo de meistens ou no. Wenn Glöck hesch chonsch velech sogar no gönstiger wäg wöu es abegsetzts Chleid fendsch.

Grüessli
Piglet



tess  am 03.12.2008

Re: Zeitplanung


hallo nana

don't panic! mer hürote am 5. september 2009 ond hend afi dchele, d'apérolocation, dlocation für am obe ond dfotografin. im momänt semmer grad am kreiire vo de iladigscharte, verschecke wärde mer si wahrschindlech ändi februar afangs märz. shochzigchleid hani noni, gone de afangs johr go luege. es kollegepäärli hett im 2007 im märz entschende das si im september hürote ond hend aso no alles ohni problem chönne organisiere. du gsehsch, es chonnt de scho guet. nor kei stress, mer hend jo no vöu ziit ;-)

gruess tess



nana  am 03.12.2008

Re: Zeitplanung

Danke vöu mou för die Antworte. Ha gester eifach chli blöd gluegt wo eg die Forumiträg gläse han. Dämfau be eg guet denne. Mer hend ou dLocation för sFest, dChele, dMusig ond dFotografin scho. Wägem Chleid ha eg dänkt, eg go ab em Januar go luege, wöu im Dezember schösch no so vöu esch.
öbrigens Tess, mer hürote ou am 5. Sept. cherchlech , ond zivil hei mer dänkt en Woche voretäne.

Grüessli
Nana




tess  am 03.12.2008

Re: Zeitplanung



@nana
:-) super datum, gäu....



ska79

nicht registriert

am 03.12.2008

Re: Zeitplanung

hoi zäme
cha mi bi däm super datum nume aschliässä
mir hei bis itze afangs dr ort vor trouig, der wo mir gö go ässä, z`catering, fotograf u sängerin. dr räschte chunnt de so i de nächschte monät. chleider bi ig scho ga luege aber ig ha mi no nid entschide.
grüessli
ska



sheila  am 03.12.2008

Re: Zeitplanung

Hoi zämä

Ich kann mich zwar dem Datum nicht anschliessen - heirate einen Monat vor euch - aber ich wollte was zum Thema "Zeitplanung" sagen. Ich glaube, alle zukünftigen Bräute, welche sich hier im Forum austauschen, fiebern vor Vorfreude und können es kaum erwarten, bald zu heiraten ... so erkläre ich mir auch, dass viele schon fast alles reserviert, gebastelt und bestellt haben - auch wenn sie teilweise sogar erst übernächstes Jahr heiraten. Dies ist aber bestimmt nicht bei allen Bräuten so. Jene, welche sich weniger Zeit nehmen, haben sicher auch weniger Zeit, sich im Internet darüber auszutauschen!

Ich habe auch schon viel reserviert, mache seit Oktober aber wieder ein bisschen Pause. Ab Januar gehts dann wieder los

Es macht halt schon Spass ...

Sheila

..... Es ist wie es ist, sagt die Liebe......

Miär freuid üs uf e 8. Auguscht 2009



nana  am 07.12.2008

Re: Zeitplanung

Eg be froh das alles vo euch zghöre.
Eg mache jetzt die ganzi Sach i mim Tempo ond denn werd das scho guet cho. Eg freue mi emu jetzt scho mega druf Hochzittschleider go zprobiere

Grüessli



Inessa

nicht registriert

am 08.12.2008

Re: Zeitplanung

@nana, das wird schon - mach dir einfach auf alle fälle ne checkliste damit du nicht durcheinander kommst und in panik gerätst.. vorlagen und zeitpläne findest du z.b. hier (ich hab mir dann mit hilfe davon unsere "persönliche checkliste" in excel erstellt):

http://www.brigitte.de/liebe/heiraten/ho...s-taskliste.pdf

http://www.wunschlisten.jelmoli.ch/hwl/c...te_hochzeit.asp

http://www.sprudelwasser.ch/cms/docs/checkliste-hochzeit.pdf

http://happywedding.eventcatering.ch/Che...appywedding.pdf


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.