Registrieren | Suche | Anmelden |
Elfenmetalle | ||
1 2 | ||
nicarina1985 am 09.09.2009
Elfenmetalle Hallo alli zämä.. | ||
| ||
silver83 am 09.09.2009
Re: Elfenmetalle ich han das au agluegt ka für üseri ring. aber sie sind mega tür. es isch "nur" titan, mä chans nümmä enderä lo und den über 2000.- stutz?!? naja, mier hen üs für normali titanring entschiedä, den zmaterial seid üs guet zue und bi üserem priis (beidi zämä öpä 500.-) tuets au nid so weh wens in 10 oder 15 johr nümä gön und mier üs neui uf es jubileum leisten. | ||
Piglet am 10.09.2009
Re: Elfenmetalle Hallo | ||
nicarina1985 am 10.09.2009
Re: Elfenmetalle @Piglet: ja, das haben wir auch vor, haben ein Termin vereinbart am nächsten Mittwoch. Bin schon richtig gespannt. | ||
Re: Elfenmetalle @Silver: ok, han gad gseh das das diä eifache sind und nöd scho mit stei und so.. jänu mir düends mol aluege, es isch nonünt entschiede.. aber dIdee findi no härzig. | ||
Piglet am 10.09.2009
Re: Elfenmetalle silver meint, dass die Ringe eher teuer sind, weil Titan ja kein Edelmetall (oder wie das heisst) ist. Wir haben für unsere Palladium-Ringe (das ist ein Edelmetall, wie Silber, Gold und Platin) nur wenig mehr gezahlt. Da müsst ihr euch überlegen, ob euch das wert ist. Aber schlussendlich zählt eh nur, dass die Ringe euch gefallen. | ||
silver83 am 10.09.2009
Re: Elfenmetalle oh, den han ich das falsch gläsä ka. ich han gmeind einä chostet um di 2000.- | ||
silver83 am 10.09.2009
Re: Elfenmetalle ja, didee isch eifach schön, mit dä hoor. drum han ich mich au für diä interessiert. aber ebä der priis. do kriegt mä würkli scho "bessers" material derfür über... wie piglet gseid hät. | ||
Re: Elfenmetalle ah so i känn mi halt nö us mit so edelmetallzügs.. i han gmeint titan seg au sones metall.. | ||
silver83 am 10.09.2009
Re: Elfenmetalle also titan isch glaub au scho es edelmetal, aber nid so wertvoll wie gold und platin. paladium isch verwand mit platin. wen i öpis mit googlä findä, den chan is dier kopierä. | ||
1 2 |