Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   Etsy-Schätze
Etsy-Schätze
 1 .. 23 .. 44 45 46 47 48
apple-pie  am 25.03.2013

Re: Etsy-Schätze

Ich gehöre nun auch zu den etsy süchtigen, hab auch schon eine favoriten liste :)

MsJenaya  am 27.03.2013

Ich liebe Etsy. Ich habe gerade die "Tags" für meine Gastgeschenke dort bestellt und ich lasse mir auch noch einen Stempel anfertigen, damit ich die Geschenke beschriften kann. Meine Klaue kann keiner lesen. :-)

Nemo  am 27.03.2013

hallo jenaya: hast du einen link zu den tags?

HappySybille  am 03.04.2013

woow coco11, *just love it* de hoodie isch ja meeega chic, lieb ne doch wie genau fendi eze de bi etsy?? hmm be leider grad chli blind
danke tuusig im vorus för dini Info

HappySybille  am 03.04.2013

AN: MsJenaya so cool betr. Gastgschänk via etsy, wägem stämpfel das treft sech grad guet - i be nämli uf dr suechi nocheme personalisierbare Stämpfel för Gastgschänk säckli & more.. wo hesch de genau gfunde?
Vele Dank und liebi Grüessli

MsJenaya  am 04.04.2013

@HappySybille das isch dr link zum shop: http://www.etsy.com/listing/106083730/pe...ref=af_new_item

Du chasch mou dr Shop düre luege. Sie het ganz viel Sache. Und du chasch ihre ou schriebe. Sie isch mega nätt und schickt vorhär es PDF, wo de chasch aluege wie dr Stämpfel denn use chunt.

I ha süsch no öppis gfunde ufe Etsy! Oh mein Gott, die sind so schön und wäre die perfekte "Namenschschilder" für üsi Hochzyt. Sie sind e chli speziell und meh gsehts grad ned überall. Aber für 37 Stk. wärs 444 Dollar und das isch scho grad e chli viel für eifach nume "Nämeli". Aber i dänke die ganz Zyt dra wie schön dases wär wenn mer die am Hochzyt hättte:
http://www.etsy.com/listing/86090893/per...=shop_home_feat

MsJenaya  am 04.04.2013

@Nemo auso dr Link zum Shop mit de Tags isch dä do: http://www.etsy.com/shop/KatsPaperTrail

I ha ihre eifach gschriebe weli Farb dasi bruche (im mim Fall weiss und hellgrau) und wie viel und de het sie mer das gmacht. Geit schnäll und völlig unkompliziert. Und dLieferig isch ou ned tüür. Meh muess halt schnäll dMass umrächne.

Ah, wenn übrigens öpper müeh hät mitem Englisch chönti de also scho hälfe. Weiss ja ned öb grad jede Englisch cha. Eifach e PN schicke mitem Text. I würde de dä schnäll übersetze. Also nur wenns öpper brucht.

Bow  am 04.04.2013

WOW, stolze Priis
i mein si sind scho schön, kei Frog, aber 90 Stutz für 6 Stück
Chasch die nid selber mache? Git glaub au Brütlis do ine wo die Chleiderbügel "Braut" und "Bräutigam" selber gmacht hei...

Manokasa  am 04.04.2013

MsJenaya
Mega süess! Aber au mega tür! Lueg doch mal im google obd nid en ahleitig findsch zums selber mache! Irgendwo hani mal so öpis gse!

MsJenaya  am 04.04.2013

Hani ou scho dänkt. Aber i cha mer vorstelle, dass sie scho rächt ufwändig sind zum mache und i ha ja null erfahrig mit so Sache. Villech müesstis eifach mal usprobiere.

1 .. 23 .. 44 45 46 47 48

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.