Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   janedoe's weddingbazar
janedoe's weddingbazar
 1 2 3 4 5 6
_janedoe  am 04.02.2015

Re: janedoe's weddingbazar

1. Bücher nummeriert 1-7 (Achtung: Nr. 8 fehlt!) CHF 2.-/Stk
2. Gürtel Ivory/Silber, neu & ungebraucht (UVP CHF 80.-) CHF 25.-
3. Schuhe Grösse 40, neu und ungetragen CHF 20.-
4. Schleifen Stühle peach, neu und ungebraucht. 50 Stk CHF 30.-
5. Himmelslaternen 22 Stk CHF 50.-

d Sache müend in Wädenswil/ZH abgholt wärde oder chönd gege Porto verschickt wärde.

Schicke de Biitrag wider mal ufe, vielleicht chan ja glich no öpper öppis bruche. Grüessli

@luana
Ich weiss gar nümme ob mier jemals no gredet hend wege de Candybargläser

Zuletzt bearbeitet am 04.02.15 12:46

luana  am 06.02.2015

nei han nüt becho :D bin imme rno intressiert, hürate aber morn inere wuche :D XD

Precious  am 06.02.2015

hallo ich hät interesse ade Schleife aber müesstis zerst no mit mim Schatz kläre....chönntsch mir die mol reserviere?

vo wo hesch die haarblüete gha? sueche settigi aber ire andere Farb.

_janedoe  am 07.02.2015

@luana
Es tued mer meeeeeeega leid! Min Maa hed die bim züglä gschlisse Sorry! Wünsche dier demfall es wunderschöns, unvergässlichs Fäscht! Gnüss jedi Minute!

@Precious
Tue dier die gern reserviere.
DHaarblüete hani vo Etsy: https://www.etsy.com/de/listing/16420878...-3er-pack-braut
Sie hed für mich au no en Extrawunsch umgsetzt und isch echt mega fründlich, schnell und unkompliziert :)

ilu81

nicht registriert

am 23.02.2015

Hallo. I würd gern Tischnr. 1-7 zu total CHF 14.- kaufe. Sind die in Wädenswil abzohle? Wohne i de nöhi und chönt die ohni Problem abhole jeweils am Obig.

Bordinat  am 24.02.2015

@janedoe's
Hesch du dSchleife in Peach no?würd die sofort neh.....
Sind die 30.- für all 50 Stück?
Lg

_janedoe  am 26.02.2015

ilu81
richtig, wäred in Wàdenswil. Mach mier doch en PN damit mier chönd luege, wenns am beschte passt.

Bordinat
d Schleife hani ez grad verkauft ad Precious. Han ihre dis Interessi mitteilt, vielleicht findet iher zwei ja no en Möglichkeit, das du sie ihre nachher chasch abchaufe, falls das ziitlich passt :)

1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.