Registrieren | Suche | Anmelden |
wieder mal was schönes entdeckt :-) | ||
1 2 | ||
Blumenfee am 28.04.2011
wieder mal was schönes entdeckt :-) Als Erinnerung an die Hochzeit | ||
| ||
tumi8 am 28.04.2011
Re: wieder mal was schönes entdeckt :-) ja genau sone Boum wärde mir ha!!! | ||
Blumenfee am 28.04.2011
Re: wieder mal was schönes entdeckt :-) Cool mir ou mir hätte ja eigentlech welle ä Boum pflanze hie bi üs dahei, damr jetz aber ja nid hie fiire chöi mr das nid ganz umsetze wimr hei welle. | ||
trinidattli am 28.04.2011
Re: wieder mal was schönes entdeckt :-) DAs isch jo e ganz cooli Idee. Muess mou mit mim Schatz oder mine Trouzüge drüber rede, ob me das ächt ou chönnti mache. | ||
tumi8 am 28.04.2011
Re: wieder mal was schönes entdeckt :-) Auso mir pflanze ja ebe ou e ächte Boum, e Nektarineboum, wil dä so schöni Blüete het und so feini Frücht treit. Der Fingerabdruck Boum passt eso wunderbar is Ganze ine. üsem Trouzüge sini Frou molet ne, wiener usxeht und wie gross er isch, isch e Überraschig für üs, si het mi grad hüt gfragt, öbi s Datum und üsi Näme ou druff wetti und i has de ihre überloh z entscheide wies am Beschte usxeht.... cha der i däm Sinn leider nid witerhälfe! | ||
steyne am 28.04.2011
Re: wieder mal was schönes entdeckt :-) Mega schön die Idee, danke für dr Bitrag! ********** üsi Grosse Täg si am 19. u 20. 8. 2011 **********
| ||
Blumenfee am 30.04.2011
Re: wieder mal was schönes entdeckt :-) Für alli Schläckmüler | ||
planlos am 30.04.2011
Re: wieder mal was schönes entdeckt :-) kooole idee mit den lollis - werd ich mir merken (auch ohne candy bar...) - danke! | ||
proud_bride am 05.05.2011
Re: wieder mal was schönes entdeckt :-) Hallo ihr Liebe | ||
PrinzessinN nicht registriert am 05.05.2011Re: wieder mal was schönes entdeckt :-) Das ist ja eine coole Idee! | ||
1 2 |