Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Location    ›   Lokalität im Berner Oberland
Lokalität im Berner Oberland
 1
zila  am 04.05.2010

Lokalität im Berner Oberland

Hallo zämä

wüsst öper vo euch ä guätä ruum für z apero mit aschliessendem Fescht, wo we säuber cha entscheide wär z Catering macht? Am schönschtä wärs natürläch ir nöchi vom See oder inere Waldhütte...
Mir hürate ändi ougust, je nach däm wärs guät, wemes entweder dusse und dinne chönnt mache?

Danke für eui antworä!

Zila

elchalten  am 04.05.2010

Re: Lokalität im Berner Oberland

hoi zila,
hast du dir die alte trinkhalle in interlaken schon angeschaut? www.trinkhalle.ch. wir haben die fuer unser fest reserviert :-) catering kannst du dort selber bestimmen. wichtig zu wissen: ab ca. 23h darfst du keinen groesseren laerm mehr verursachen. gemuetlich zusammen sitzen und plaudern ist kein problem. einfach live band oder dj waere nicht mehr moeglich. und feuerwerk ist auch tapu.
lg

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11

Soefeli82

nicht registriert

am 05.05.2010

Hallo Zila

Villich wär d rogglischeune in Spiez no öbis. http://www2.spiez.ch/index.php?id=498

Trinkhalle chani o sehr empfählä. ig bi scho anes paarne hochzyte gsi, wo me när dert gfiiret het. und äs isch super gsi!!

lg

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

zila  am 05.05.2010

Danke für di super Ideenä. Finge beidi, die in Spiez und Interlake mega guäti ideeä.

Lunalu  am 16.06.2010

Hoi Zila... Chli spät aber i hätt ono öpis In Gurzele hets äs Burehuus wome cha mietä! D gägen isch wunderschön... muesch mau luegä im Internet unger www.im-burehus.ch

Lieb Grüessli u viu spass bim organisierä

Soefeli82

nicht registriert

am 16.06.2010

Ja ds Burehus chani o sehr empfählä. Dert wärdä mir am 28.08.2010 üses Fescht ha

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

Loved  am 31.08.2010

i stupse das thema ume ufe. gits no wiiteri ideene? mir sueche ebefalls e location füre abe.

lg loved

1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.