Registrieren | Suche | Anmelden |
Schloss Laufen Rheinfall | ||
1 2 3 4 5 | ||
ValeriaD am 09.09.2011
Re: Schloss Laufen Rheinfall Klar es ist immer noch viel aber all die anderen Kosten fallen nicht an und wir sind ja viele Personen und wollen etwas spezielles... nun schauen wir mal was die Offerte sagt... | ||
| ||
nimbini am 09.09.2011
Re: Schloss Laufen Rheinfall hey valeria ihr werded bestimmt fündig! und mit deko etc könnt ihr ja auch noch vieles wett machen! wir hatten ja auch so eine coole deko im schloss laufen, welche wohl vielen gästen in erinnerung bleiben wird, weil sie eben etwas spezieller war..... es gibt sooooviele coole locations! ich könnte jedes jahr heiraten und zwar jedes mal komplett anders | ||
layonie am 22.09.2011
Re: Schloss Laufen Rheinfall So, nach eune Bricht da, han ich am Mäntig natürlich sofort is Schloss Laufe aglüte und mich namal erkundiget was da los isch. | ||
nimbini am 22.09.2011
Re: Schloss Laufen Rheinfall @layonie, oh nei, das findi mega schad, dass die das alles gänderet händ! vor allem de fackelzug isch öppis vom schönste überhaupt gsi a eusere hochzyt und alli sind so begeisteret gsi! findi würklich mega schad, wil idee händs eigentlich würklich guet! au das mit de ganze mieti vo allem, das find ich voll zviel! chan mir vorstelle, dass ihr kei bock händ zum öppis neus sueche... aber was im fall suscht grad no i de nöchi isch und ich au sehr schön gfunde hetti, wär suscht no de güterhof in schaffhuse und soviel ich weiss, händ die au so cooli cherzeständer... wär villicht mal no e afrag wert! und isch au grad am wasser.... | ||
layonie am 22.09.2011
Re: Schloss Laufen Rheinfall nimbini dä güeterhof in sh isch würklich no lässig, hämer scho vorher aglueget! Nur....mini Stiefschwöschter hüratet jetzt grad dete und es Kollegepärli hät au grad det ghürate... findi ebe drum kei Alternative! | ||
nimbini am 22.09.2011
Re: Schloss Laufen Rheinfall ja das würdi au säge, dass es mit de frau scalese andersch abgmacht gsi seig! bi eus hät sie ja am afang au gseit, es seig alles gratis und dänn hät sie mieti welle udn dänn hämer ihre es böses mail gmacht und mir händ schlussendlich für gar nüt mieti zahlt.... nöd emal d'verlängerig händs eus verrächnet! | ||
1 2 3 4 5 |