Registrieren | Suche | Anmelden |
Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland | ||
1 | ||
Blumenfee am 10.08.2009
Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland wen mügli mit viiil grüen drumume........ Wald wär ä Troum! | ||
| ||
Tineli81 am 11.08.2009
Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland Hoi! | ||
bresa am 12.08.2009
Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland Hoi! | ||
maju am 12.08.2009
Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland ja da cha i mi nume aschliesse! di kirche z Blumenstein isch super schön! mir hei o dert ghürate | ||
Blumenfee am 12.08.2009
Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland Hey ir Liebe merci vil mal für öii vorschleg! Ids Würzbrunne Chilchli hani mi scho grad chli verliebt..... sisch aber ä stund zfahre fo hier aber schön wärs äbe scho | ||
bresa am 13.08.2009
Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland Hoi Bluemefee | ||
Blumenfee am 13.08.2009
Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland Ou merci für dini info..... s'find i o grad nid so prickeln. Aber mir gö im Herbscht eis ga luege u tüe eis chli gspüre obs passt odr nid. d'umgäbig wär äbe super mitem Wald u so | ||
cony2 am 29.09.2009
Re: Wo gits di schönschti chlini Chilche im Bärner Oberland mir hei ou zersch z Schadou wöue hürate, aber es isch so, das gewisse etwas fählt. i finde d Chiuche z Därstette Schattsite u härzig u mega schön gläge, üs leider z chli. ou z Oey-Diemtige hets mitte im Waud e u schöni Kapelle, z Schwende¨ | ||
1 |