Registrieren | Suche | Anmelden |
äs guets nöiis!! | ||
1 | ||
Blumenfee am 31.12.2009
äs guets nöiis!! Liebi Brütlis i wünsche öich ä guete rutsch its nöiie Jahr!! Witerhin viiiil spass bim Plane fo ''üsem'' grosse Tag | ||
| ||
Dee am 31.12.2009
Re: äs guets nöiis!! Auch ich wünsche allen Bräuten einen tollen Sylvester! Nächstes Jahr wird unser Jahr, da ja die meisten von uns dann heiraten werden! Also ab morgen heisst es: wir heiraten dieses Jahr!!!!!!!!!!!!!!! Jupiiiiiiiiiiiiiiii | ||
taiga nicht registriert am 31.12.2009Re: äs guets nöiis!! Ich wünsche euch auch allen einen guten Rutsch...bei uns geht es sicher ja noch ein Jahr...also können wir noch mal Silvester feiern...und dann sagen wir heiraten dieses Jahr... | ||
Barbagallo am 01.01.2010
Re: äs guets nöiis!! Ich wünsche allne 2010 Brüttlis (natürlech ou allne Brütigam) | ||
Franziska nicht registriert am 01.01.2010Re: äs guets nöiis!! Hallo Zäme, | ||
Pamuya am 01.01.2010
Re: äs guets nöiis!! Hallo Zusammen | ||
Soefeli82 nicht registriert am 04.01.2010Re: äs guets nöiis!! o ig wünsche alne äs guäts u gsunds nöis! "üses" jahr isch da!! witerhin vil spass bim plane, organisiere u gniässä vom hochzit. | ||
peja am 04.01.2010
Re: äs guets nöiis!! wünsche euch allne au än guete start is neue jahr und alles liebi.. | ||
Inessa nicht registriert am 04.01.2010Re: äs guets nöiis!! danke - ich wünsch auch allen bräuten ein aufregendes, glückliches neues jahr *Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) * | ||
speedy am 05.01.2010
Re: äs guets nöiis!! Au ich wünsch allne es ganz speziells Johr. Gueti Gsundheit, vor allem Närve (mir wüssed jo alli, dass sone Planig au mol chli stressig cha wärde) und Geduld mit eurne Liebschte. Für alli 2010-Brüt wird das "unser Johr"! Allne andere witerhin vil Glück im Eheläbe oder no vil meh Vorfreud, wenns no länger goht. | ||
1 |