Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 411 .. 720
trinidattli  am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@kate 82: Danke. D Schnitt si scho tiptop verheilt u eg cha ou scho fasch wieder aues mache. Gwüssi Bewegige gspürti scho no, z.b s drähie im Bett und bim sport isch ou noni ganz aues möglech. aber s geit so guet, dassis hüt zObe wage mou wieder go z trainiere. Mou luege was scho aues geit.

@livipivi. ha der e PN gschickt u chli ufgschribe wies bi mir gsi isch. Ha mir vorhär ou chli Sorge gmacht gah, dänke das isch normau. S isch aber nid so schlimm gsi wieni mers vorgstöut gah ha. U eg be mega froh hanis gmacht!



livipivi

nicht registriert

am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich gah hüt am 4-i hei Auauau, momentan tuets richtig weh- so saudumm zum schaffe

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oje livipivi...ich hoffe, dir gohts gli wieder besser!!!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Prinzessin: Jaaaa, weisch bin echli im Dilemma- sötts ja so schnell wie möglich mache- aber denn fall ich grad i üsi Ferie mit de chline - us- also all üsi coole Usflüg wo mir plant hend. oder ich warte bis nacher und defür tuets denn na so lang weh- aber eigentlich au egal- ha sit 1Mt so schmerze- das halt ich au na us- falls ich vom Arzt us warte dörf- machi das glaub.
Weisch 1x im Jahr dörfed mir die chli id Ferie ha und denn passiert mir das. Chönt hülä

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Hesch denn wenigstens Medis, wo der chli düend helfe?
Wenn hesch denn du Ferie? Weiss gar nüd devo

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Prinzessin: Ja ebe das isch mis Dilemma, ha scho Medis aber die sind au ned immer gliech nützlich. Letzte Samstig bini ja auch 2h mit ihre und de Schwägerin go laufe (die chli ufem Pony) das isch gange..., aber wer weiss wies bis denn isch

@Proeschu, ha am 10.10. e Wuche. Ha mich so druf gfreut gha und d Chiara ebe au und min Maa erst- isch so selte das mir so viel Ziit chönd mit ihre verbringe

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Das esch natürli scho rächt versch.... aber ich due mol ganz fescht positiv dänke, denn chonnd das scho guet! Esch för mich voll verständlich, dass ehr oich alli of die Ferie gfroit händ! Ond das chonnd guet!
Luegsch eifach, dass denn grad noch de Ferie en Termin öberchonnsch (wenn de Dökte sOK ged...) ond denn gohts!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja gell Proschu, ich werd mal frage ob ich so lang dörf warte und denn gahts scho irgendwie Langsam binis ja gwöhnt das es weh tuet

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, das wäred ja eigentlich nur drü wuche! bis du en termin häsch etc, gahts ja sicher au so zwei wuche! dänn chunnts ja würklich nüme druf a, ob no e wuche länger wartisch... würd au d'ferie gnüsse und dänn nachher luege, dass grad nachher is spital cahsch....



livipivi

nicht registriert

am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Geeeelll, ach ihr bekräftiged mich das das gaht ich frage uf jede Fall

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 50 .. 98 99 100 101 102 .. 411 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.