Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 53 .. 103 104 105 106 107 .. 414 .. 720
nimbini  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey ladies, vor eme jahr bini in las vegas gsi a minere polterwuche ich vermisse die zyt meeeeega fescht... han geschter zu mim schatz gseit, dass vor eme jahr die geilschte 7 mönät vo mim bisherige läbe agfange händ! bin also scho grad chli wehmüetig worde

defür simer i weniger als eme monat (am 1.11.11) bereits eis jahr ghürate und 10 jahr es paar! tuen min schatz dänn mit eme feine candlelight dinner dehei überrasche.... und am 18. dezember fiired mir dänn euse erschti hochzytstag in new york, ich freu mich so! aber trotzdem würdi momentan gern d'zyt um es jahr zrugg dreihe und die geniale 7 mönät nomal erläbe *seufz*



Proeschu  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Das glaub ich der, das dass en supertolli Ziit gis esch, wo do agfange hed!
Aber du settisch emmer luege, dass du sJetzt au duesch gnüsse, well es esch amigs so schnell weder en Monet, es halbs Johr, es Johr ome...!
Aber es esch schön, wenn du chasch säge, ich wördis nomol genau glich mache!! Due du ruhig in Erinnerige schwelge!
Was chosch denn feins?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu ja ich weiss *seufz*! aber momentan hani irgendwie so kei highlights usser dänn eusi ferie im dezember, aber das gaht doch au no 2,5 mönät *seufz*! drum tueni halt chli in erinnerige schwelge ;o)

hach ich han dänkt, mache irgend es filet im teig mit gmües und härdöpfeli oder so! eifach öppis, woni nöd grad jede tag mache, so dass mir au wüssed, dass es glich en bsundere tag isch für eus zwei!



Proeschu  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Hesch ihm denn scho gseit, dassd denn öppis machsch?
Ned dass er denn au en Öberraschig hed ond dich z.B. iladt zom go ässe...

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, nei han ihm nüt gseit, aber so wie ich ihn känne, plant er eh nüt, er isch nöd so de romantiker und würklich die idee hät er au nöd ;o)! aber wird dänn am morge scho fröge, ob mer am abig ume sind, bevor ich gange go poschte....



livipivi

nicht registriert

am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey nimbini, du bisch doch so Europapark - Fan, sölled mir mal ame Wucheend en Forumsbrütlis- Europapark- Usflug mache jetzt wo so schön alles mit Kürbis gschmückt isch? Also dir z lieb würd ich au mitcho

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich meine, damit mal na es Highlight hesch vor em Dezember

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, uiiiii das wär ja de mega hit da wär ich also voll debi! mega liebi idee vo dir..... händ dich d'föteli vom schnubel inspiriert ?!



livipivi

nicht registriert

am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja genau- ich liebe alles was mit Halloween und Horror z tue het, drum chämt sogar ich uf mini Chöste, nur uf ALLI Bahne chume definitiv ned *Angsthaaas* Aber mer müested ziemlich gli plane, die choge Wucheend, weiss ned mal uswendig wenns na gängti- und mini OP wird ja au na irgendwenn cho- morn weiss ich hoffentlich me!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ou ja stimmt, du muesch ja dänn no is spital und ferie häsch ja glaubs au no! bi mir isch eifach de 15. und 22. scho weg, also samschtig! wär aber au ame sunntig mal debi (bini zwar am mäntig tot, aber egal, hauptsach spass)



 1 .. 53 .. 103 104 105 106 107 .. 414 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.