Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 53 .. 104 105 106 107 108 .. 414 .. 720
sinna  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ouuu und wür mol gern im europapark winterworld gseh...;00

Zuletzt bearbeitet am 03.10.2011



nimbini  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sinna, ja winterwonderland möchti au unbedingt mal gseh! aber halloween muess ebe au mega cool si



sinna  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

lach bisch wiä ih jedoch möcht ich gern halloween i dä staate gseh go süsses oder saures go hole. chlopfe ad hustürr han glaub sviel tv gluegt :00



nimbini  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sinna, ja ich han eigentlich au ghofft, dass mir das jahr i de usa sind a hallween und jetzt bin halt a de wiehnacht det, isch ja sicher au meeeega cool! freu mich uf all fäll scho uf die coole wiehnachtslieder (die laufed bi mir scho ab ändi november im auto *g*) und die krasse belüchtige udn so... bin also gspannt!



livipivi

nicht registriert

am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mir sind mal am 9.12. gange- isch au mega schön wenn alles mit Christbäum und Liechtli dekoriert isch. Letzt jahr sind mir ja an Halloween imDisneyland Paris gsi, das sich geil die legged sich mega is züg und isch hammer dekoriert und mega cooli Umzüg und so
Ja Nimbini, ich guck mal mit mim Maa, evtl. chönt de 15. gah, det bringed mir grad d Chiara zum Mami zrug nach üsne Ferie, aber det isch sicher na kei OP. De 22. gaht sicher ned, det hani die Drü Ladys zum Znacht iglade wo mir gholfe hend d Deko fürs Hochziit mache

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sinna  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi lach i han au afang nov scho wiehnachte denn spinnsch du mit mir bin eh dä wintertyp.. ohh soo geil last christmas singe ich willmit



sinna  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bim im winter im disney gsi womer inählofe sind wiehnachtsliedo und schnee vo obe ach wiä schön gsi..



nimbini  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, oh so schön, ich muess au mal im winter gah! nei ebe, de 15. gaht nöd! am beschte wär de 29. oktober! det wär vermuetlich sogar no halloween-party das wär dänn cool....

@sinna, nei afang november nonig grad, aber so ändi november fangts bi mir au a! ich liebe die zyt au über alles, isch so schön! wobi, lebchueche hani jetzt scho gässe



nimbini  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sinna, haha bin au im winter im disney gsi, im november im eurodisney



Proeschu  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Jetzt brengsch du mich grad ofen Idee, was ich geschter no ha welle nocheluege... öb ich alles deheime hätti för zom Läbchueche mache!
Muess das höt no nochehole!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 53 .. 104 105 106 107 108 .. 414 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.