Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 54 .. 105 106 107 108 109 .. 415 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini- au sorry falsch verstande- de 29. gaht mir leider ned und evtl. hani det umenand au d OP - also denn fangt grad mini Handelsschule a..., aber de seb sunntig de 16.10.? De würd mir glaubs au gah- oder gaht denn s ganz Weekend ned?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sinna  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi joo und mandariene hani ai scho gesse und neu winterstiefeli bstelt soo flauschig warmi:00

wûr au gern cho aber 29/30 chani ned im okt nov hend sovie
l geburi...

uj nimbini muesch amel do züg ned vertote wo gsi bisch -scherz-und einisch noch lappland am santa claus min brief abgeh..

ach lieb diä zit



nimbini  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, hmmm yummy lebchueche! hani letscht jahr backe als bettmümpfeli für eusi gäscht :o)! aber die gfüllte vom migros sind ebe grad so guet....

@livipivi, doch de 16. oktober gaht au! am 15. händ mir ebe gäscht dehei.....also de 23. würd mer au gah und de 30. au! sunntig gaht eigentlich immer....

@sinna gits scho mandarinli? hani nonig gseh, sind die scho guet? ich warte, bis am weekend chüehler wird und ich ändlich stiefeli und warmi jacke chan alege, hihi! nöd suuber ich weiss... eeegal! nei bisch scho in lappland gsi? wär ebe au scho lang emal en traum vo mir, vo de wiehnacht uf lappland, wär das jahr gern gange, aber die cheibe sind scho usbuecht :o((



livipivi

nicht registriert

am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

de 30.10. gaht au ned, det machi (falls ich ned im spital bin) e Halloweenparty dihei

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ouuuu livipivi, mir sind fuuuurchtbar! suscht bringed mer de europapark eifch zu dir hei am 30.10



livipivi

nicht registriert

am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi hi ja aber viellicht gaht ja de 16-i de wär mir persönlich am liebste, mues nur na min Schatz frage ob ich au nüt vergesse han
Ja mal luege wie die Party wird- ha eifach mal lust gha so was z mache!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hehe ja das isch sicher no luschtig, wobi das ame samschtig fascht cooler wär, dänn chasch no lang fiire! aber isch sicher no ufwändig mit de deko etc....



livipivi

nicht registriert

am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja und mini schuel fanget genau ein tag vorher a- timing isch ned so mies- hani müese feststelle

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



sinna  am 03.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini nei bin ebe no ni gsi.. da mit liebste dä winter ned gern hettt und im summer isches im swarm.. ach diä manne, keis wunder verstönds eus freue ned



livipivi

nicht registriert

am 04.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Mädels,

Also für all wo immer so lieb gfragt hend und sich interessiered. Also bin hüt im Vorgspräch gsi mit mim Chirurg - er isch mega en nette und het sich mega Ziit gno zum mir alles erkläre und ufzeichne.
Also am 24.10. am Mittag hani min OP-Termin.
Ich mues die ganz Galleblase entferne, da söss d Gfahr bestaht das es immer wieder chunt, ich ha die gföhrlichi Variante vo dene Stei- die chönd bis in Durchgang zum Darm wandere und det de Zuefluss vo de Buchspeicheldrüse verstopfe und säb chan tödlich si.

Drum - die ganz entferne - die brucht mer ned, d Galleflüssigkeit wird i de Lebere hergstellt, d Blase isch nur en Behälter. Gaht also guet ohni.

Es het natürlich es paar Risike wo chönd passiere- aber em isch das na nie passiert und drum isch er zueversichtlich das ich ned die Ersti wär wos denn passiere würd.

Nach em Igriff mues ich 3-4Täg im Spital bliebe und nacher isch empfohle 2 Wuche ned schaffe, er seit- es seg e Empfehlig- well wenn mer wieder gaht, nimmt nacher niemert me Rücksicht obs eim na weh tuet oder ob mer scho wieder voll mag. Da het er scho recht und wenn er mich ja so lang krank schriebt und das empfiehlt werd ich uf ihn lose

Ja- das wärs - uiuiui i 20 Täg hanis scho hinder mir

glg Mädels

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 54 .. 105 106 107 108 109 .. 415 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.