Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 416 .. 720
trinidattli  am 05.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: das chunnt sicher guet. De hesches när ou hinger der nimmt mi de wunder wies be dir gange isch u wie guet u schnäu di erhousch.
Eg be nume 1 wuche chrank gschriibe gsi. (Hätt aber es schlächts gwüsse gha, wenni lenger deheime bliibe wär, isch typisch eg) Wenn scho chasch würdeni aber ou deheime bliibe u di guet uskuriere.
U läbe ohni Galleblase geit diptop (emu bis jetzte, 4 Woche ) Nume Pizza Gorgonzola duet mer nid guet...

Vöu Glück fürs Gspröch vo hinech

Zuletzt bearbeitet am 05.10.2011



livipivi

nicht registriert

am 05.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Määäädels, Gespräch war super- sehr vielversprechend und sieht aus als ob es doch der richtige Weg ist für mich- ich überleg mir was ich mir Lohnmässig vorstelle und er setzt genau auf was er sich als meine Aufgaben vorstellen würde und nac...h meinen Ferien sitzen wir zusammen und schauen ob wir beide gleicher meinung sind..., er hat gesagt er sehe das sehr positiv und glaubt das wir hier was für mich finden. War ein super Abend!

@Trinidattli, ja bin drum au überrascht gsi het er gseit 2 Wuche- aber ich werd luege wies gaht, wenns super gaht, chani ned dihei bliebe- mal luege OCH Pizza Gorgonzola- sooo fein
Glg und danke für din Erfahrigsbricht

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



trinidattli  am 06.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das tönt jo mega vöuverschprächend dönt nachemene lässige Chef. So schön das fröit mi doch richtig für de!
Wäg de OP säge eh aui chli öppis angers, düechts mi. S wichtigschte isches dass luegschdasses für de gäbig geit.
Ha d Pizzagogonzola ou mega gärn,aber solang i nume dasnümme mah verlide..muesses de villech mou mitemene chline Stückli probiere.

Morn geits ufe 2. Teil vo üsere tour de swiss mit zug u co fröie mi. Das mou geits is Bündnerland. Jura Gänferseeregion u Seeland hei mer scho gseh



Vikunija  am 06.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

SUUUUPER Neuigkeite Livipivi, das freut mich wahnsinnig für dich!
Wow, nöd jede het sonen super Chef wo so für eim lueged. Da gsehsch aber au, das er dich sehr schätzt und nöd wot uf dich als Mitarbeiterin verzichte. Das isch den schön!

Bin scho gspannt uf wiiteri News.



Palchen  am 06.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Livipivi, das sind doch super Neuigkeiten!

Lg Palchen

@-->-- Zivil 20.05.2011 --- Freie Trauung 28.05.2011 --<--@



nimbini  am 06.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey livipivi, coooool! da hoff ich doch sehr, dass ihr eu chönd einige und s'bi dir jobmässig ändlich wieder chli berguf gaht...

lg nimbini



sinna  am 06.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hoi livipivi...

au mini dümmli sind druckt.. toi toi toi...


ps : meh merkt wieder das es dir besso goth duu strahlsch wieder so eh positivi engerie im forum.. isch es zitli ganz anderst gsi und ich finds wunderschön und supi

- mitdirfreu-



livipivi

nicht registriert

am 06.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Mädels :-) Ich hoffe fest das jetzt nüt me im Weg für e besseri brueflichi Zukunft staht :-)

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Romana82  am 06.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Livipivi
Dies sind doch momentan nur positive News von Dir, das freut mich. Jetzt drücken wir Dir alle noch ganz fest die Däumchen, dass Deine Operation gut verläuft. Viel viel viel Glück. Schicke Dir ganz viele Schutzengel vorbei.

grüessli romana

Unsere schönsten Tage durften wir am 3.6.2011 und 4.6.2011 verbringen.



livipivi

nicht registriert

am 06.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

DANKE ROMANA

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 416 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.