Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 57 .. 111 112 113 114 115 .. 418 .. 720
Proeschu  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Bi mer gets au es gmüetlechs Weekend, min GG muess morn eh schaffe... höt nochli go Chinder hüete.. morn Obig ev. an Ringermatch... aber soscht? Nüüüüüüüüüt

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ja gäll jetzt chunnt wieder so chli die zyt, wo meh am weekend gern chli dehei isch und öppis für sich macht! ich liiiiiebs mega..... im summer lauft immer soviel und da isch es doch schön, wänn meh irgendwänn e chli chan zur rueh cho!



cosa87  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Arbet?? ich ha gester grad en 11 Stünder gha.. ha voll dure gschafft.. und hüt bini voll kaputt... merk eifach dasi nonid fit bi..

und jetzt uf die 10 mueni a sone langwieligi sitzig...
ahhhh

mir gönd morn go Sofa's aluege.. bruchet no eis für üsi wohnig.. :) aaaahhhh freu mich soo i 2 wuche wird züglet...

am sunntig hemmer au gäst und den gits Raclette.. :)

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



Proeschu  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hmm... wenn ehr do all vo Raclette schwätzed, denn dueni mer das aso au öberlegge, am Weekend Raclette zmache

@Nimbini
Jep, eifach chli (deheime) sii esch supertrupper!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@cosa, ja soviel arbeit z'ha isch dänn au wieder nöd luschtig! isch scho unfair, die einte chrampfed sich eine ab udn die andere sterbed fascht vor langwili *seufz*

@proeschu, jaaa raclette isch doch mega yummy und s'wetter stimmt au grad dezue! han letscht wuche gseh, dass de migros wieder die ganzi bandbreiti a raclette-chäs im sortiment hät, ich würd also säge, d'raclette-saison isch definitiv eröffnet



Stella83

nicht registriert

am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@cosa87: Au cool. Mir händ grad afang monet zügled, händ au gad e neus sofa brucht. Schön, freu mi für eu.

@nimbini: I lieb das au. Duse regnets oder es schneit und mer isch dine ikuschled uf em sofa am Hochzeitsheftli aluege oder so

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



nimbini  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich finde zügle au cool! ok, han s'letscht mal vor 5 jahr und han mim maa gseit, bi dere wohnig gömer erscht wieder use, wänn mir entweder es eigeheim händ oder wänn mir is altersheim gönd wobi nei, s'zügle isch nöd cool, aber neui möbel chaufe und neu irichte, i like!

@stella weisch wie plang ich uf de erschti schnee!!! ich han dehei so es riiiese fenster 4x4 meter und wänni det uf em sofa liege und es schneit, gsehni eifach nur himmel und schneeflocke sooooo schööööön!



Stella83

nicht registriert

am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi, das händ mir üs au vorgno nimbini. Mir händ üsi Traumwohnig gfunde.

Sones Fenster han i etz au

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



nimbini  am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@stella, isch ebe scho cool! wobi ebe, wänn dänn emal usrächnisch, wieviel geld dass für mieti liege lahsch (hans mal usgrächnet, was mir die letschte 5 jahr aneblätteret händ), dänn hettsch scho guet s'eigekapital für öppis eignigs zäme, isch eifach gstört! aber ebe *seufz*! mir händ ebe au eusi traumwohnig und wänn dänn mal so öpis schöns häsch, dänn isch es mega schwierig, öppis glichwertigs zfinde....



Stella83

nicht registriert

am 14.10.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Also für üs isch d wohnig halt extrem wichtig. Mer verbringt sooo viel Zit dine. Üs isch es da wert. Wenn beidi verdiened isch es ja au guet machbar.
Ja, eifach zfinde isch so e Traumwohnig echt nöd. Irgendwas stimmt meistens amigs nöd und döt debi schittereds amigs. I ha etz sogar d garage chöne bhalte. Sind nur 2 min z fuess und wenn i mal kai Auto ha, chan i is Gschäft laufe. Und i ha endlich cooli Nachbare unedra. So e Päärli die händ ganz une en Schueh- und Kleiderlade. Ganz schön. Sehr spezielli Sache. Leider au nöd billigk, obwohl i scho immer chli Prozent krieg.

Und wenn mir us em Hus über d strass gönd isch döt grad de Bodesee Han soo Freud. Das W-end isch nöd viel los, da wird namal so richtig d Wohnig gnosse. Ab nächst Wuche stönd einigi Geburtstäg, Hochzitstermine usw. a.

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



 1 .. 57 .. 111 112 113 114 115 .. 418 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.